“Awat depa lagi laju” Bakal Berbesan, Rupanya Nourul Dah Ada ‘Plan’ Dgn Maria Farida – Lubuk Viral

Gara-gara berkongsi gambar anaknya, Ayu Nazirah bersama teman lelakinya, Mizan Ashley yang juga merupakan anak kepada pelakon Datin Seri Maria Farida, penyanyi Nourul Depp mencvri perhatian warganet.

Lelaki yang baik

Menerusi hantaran bersempena ulang tahun kelahiran yang ke-25, Nourul menyifatkan Mizan seorang lelaki yang baik, jujur dan menjadi diri sendiri.

Kata Nourul, 45, dia bersyukur dapat berkenalan dengan Mizan yang boleh diharapkan untuk menjaga anak sulungnya itu.

Anak yang baik sebab dia ada mama yang hebat. Saya gembira dapat mengenali anda. Seorang jejaka jujur yang pernah saya kenali. Terima kasih kerana menjadi diri anda dan sentiasa mengambil berat mengenai anak saya.

Apa yang lagi menarik apabila Maria Farida, 53, turut meninggalkan komen dengan mengatakan anak lelakinya itu bahagia dikurniakan seorang wanita yang menyenangkan hati.

Dia bersyukur dikurniakan teman wanita yang baik

Ini ucapan dari Nourul Depp kepada Mizan: “Happy birthday dear Mizan, untuk yang ke 25. Anak yang baik sebab ada mama yang terbaik.”

“Auntie sangat happy dapat kenali Mizan. The most honest boy yang auntie kenal. Terima kasih jadi diri sendiri dan jaga anak perempuan auntie. Best wishes for you, dimvrahkan rezeki dan juga diberi kesihatan yang baik.”

Dalam pada itu, Nourul telah mengajak Maria Farida untuk mula mencari pereka fesyen untuk majlis anak mereka nanti

“Awat depa lagi laju? Hahaha. Nujum Pak Belalang ni. InsyaAllah andak itu takdirnya. Laju hangpa no Roti Kaya. Thanks Hariz Hasnan habaq. Kakak Maria Farida kita kena cari designer untuk kita dah” tulis Nourul di Ig Story

Terdahulu Nourul turut muatnaik gambar Mizan bersama anak perempuannya iaitu Ayu.

Ini sekal1gus menges4hkan bahawa Mizan dan juga Ayu kisah dilamun cinta dan menjalinkan hubungan. Malah hubungan ini dilihat sudah mendapat restv dari family.

Maria Farida turut memberi k0men kepada Nourul, ini komennya: “Mizan amat bersyukur dapat kekasih hati yang baik dan juga mother in law yang baik.”

Ini pula balsan dari Nourul Depp: “MasyaAllah kak Maria Farida. We are both blessed. Thank you for always entertaining and cooking for Ayu.”

Nourul juga ada reply kepada satu k0men yang menulis bakal menantu. Ini komen dari Nourul: “Insyaallah, serahkan pada Ilah1. Semua ini susunan dari Nya.”

Serahpada Allah

Di ruangan komen, rata-rata pengikut bertanya sama ada Mizan bakal menjadi menantunya.

Jawab pemilik nama lengkap Noorulhuda Abdul Wahab, dia menyerahkan urusan jodoh kepada Allah SWT dan dalam masa yang sama memohon agar orang ramai mendoakan yang baik sahaja.

Selain itu, ada juga segelintir netizen yang menyarankan Ayu untuk menukar imej diri menjadi wanita feminin.

@shasha_arrayyan: Wah dah ada pakwe (teman lelaki). Ayu kena tukar imej ni. Kena ayu-ayu sikit.

@nouruldepp: @shasha_arrayyan Terima kasih kerana berkongsi.

Untuk rekod, menerusi perkahwinan terdahulunya bersama komposer Ajai, Nourul dikurniakan seorang anak perempuan iaitu Ayu Nazirah, 23.

Kemudian, Nourul berkahwin dengan Eric Daniel Depp pada 2012 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Zachary, 9, Raphael, 7, dan Isabella 3.

Sumber: Instagram @nouruldepp

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendingsangat.pw/