Jenzah Anaknya Masih Belum Boleh Dituntut – Lubuk Viral

Setakat ini kami masih menunggu, jena zah anak masih belum dapat dituntut,” kata Aidol Munir Akbar Abd Aziz.

Dia adalah bapa kepada Muhammad Nasrun, 22, yang terbu nuh dalam nah4s kema langan di Kilometer 245.2 Lebuhraya Utara Selatan arah utara, dekat Kualang Kangsar, semalam.

Aidol Munir Akbar berkata, ma y4t anaknya dipindahkan dari Hospital Kuala Kangsar ke Hospital Taiping pada 9 pagi tadi bagi proses bedah si4sat dan pengecaman.

Katanya, selain jenaz4h anaknya, dua lagi korb4n k3ma langan itu, Iqbal Hasnun Halimi, 23, dan Muhammad Nabil Haikal Muhammad Fariz, 19, turut dipindahkan ke hospital sama.

“Setakat ini kami masih menunggu (pengesahan m4 yat) dan sekiranya dapat diselesaikan hari ini, j3na zah ( Muhammad Nasrun) akan disembahyangkan di Masjid Universiti Sultan Azlan Shah (Usas) sebelum dibawa pulang dan dikebu mikan di Kuala Kubu Baharu.

“Kami masih disediakan tempat tinggal di Kuala Kangsar termasuk makan minum bagi memudahkan urusan ketika di sini,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Mngsa beritahu mahu tinggal terus di kampung datuk

Salah seorang mngsa kem4langan m4ut melibatkan sebuah kereta dan treler di Kilometer 245.2 Lebuhraya Utara Selatan arah utara di sini hari ini pernah menyatakan hasrat untuk tinggal terus di kampung halaman datuknya di Johor.

Halimi Aliyahad, 50, bapa kepada Allahy4rham Iqbal Hasnun, 23, berkata, anak sulungnya itu memaklumkan kepada bapa saudaranya untuk pulang dan terus tinggal di kampung semasa pulang berhari raya, baru-baru ini.

Malam tadi, j3na zah Ahmad Akmal Ahmad Mokhlis, 20, selamat dikeb umikan di Tanah Perkubur4n Islam Masjid Hijau, Kampung Kedah, manakala jena zah Ahmad Naim Najmi Ahmad Hafizan, 21, dikebumik4n di Tanah Perkvburan Islam Kijal, Terengganu.

Sumber : HMETRO ONLINE

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/