Akh1rnya! Siti Nordiana Bersuara Tentang Hubvngannya Bersama Shuib! – Lubuk Viral

“Pen1nglah”.

Itu kata penyanyi p0pular Siti Nordiana apabila peminat cuba ‘menyatukan’ dirinya dengan pelawak dan pelakon popular, Shuib selepas mereka berduet pada program Semakin Cinta Shuib, baru-baru ini.

Malah, persembahan mereka menerusi lagu Jangan Ada Dusta Di Antara Kita turut tvlar di TikTok termasuk nyanyian solo Siti Nordiana menerusi lagu Bersamamu dendangan asal Allahyrham Siti Sarah.

Siti Nordiana, 38, atau mesra disapa Nana berkata, dia menganggap semua itu sebagai us1kan dan gurauan manja peminat.

“Anggap itu us1kan dan gurauan manja saja. Mungkin peminat suka dengan persembahan kami. Jadi, sebab itu mereka mula ‘kenenkan’.

“Saya sudah selalu had4pi situasi sebegini. Apatah lagi masing-masing belum berpunya dan selagi itu ada us1kan. Ini juga rencah dalam industri h1buran. Apa pun, saya nak berterima kasih pada semua yang selalu mend0akan yang baik-baik pada saya,” katanya kepada Harian Metro.

Mengvlas mengenai pemilihannya menyanyikan lagu Bersamamu juga lagu kegemaran Shuib, Nana menyifatkan ia satu pengh0rmatan buat dirinya.

“Terima kasih pada Astro dan Shuib atas tawaran diberikan. Apabila diminta menyanyikan lagu Bersamamu saya ikut saja.

“Diakui lagu ini memang ‘best’. Apabila diberi peluang, ia satu penghormatan untuk saya. Arw4h juga kawan baik saya. Jadi, saya beri yang terbaik pada persembahan itu,” katanya.

Dalam masa sama, Nana tidak menolak jika terdapat lagi tawaran untuk bekerjasama dengan Shuib.

“Tak sangka Shuib nyanyi sedap. Malah, persembahan kami itu juga dapat sambutan menarik juga. Kalau ada lagi tawaran untuk kerjasama selepas ini, saya okay saja,” katanya.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:hm