“Saya Terkejvt Kak Nita Buat Keputusan Tergesa-gesa…”- Noorkumalasari Luah Dalam Seb4k! – Lubuk Viral

Sudah 11 tahun penyanyi, Anita Sarawak menghlangkan diri dan misteri kehilangannya masih belum terngkai. Pelbagai versi cerita tersebar namun, penyanyi yang popular dengan lagu Mata dan Hati Seorang Kekasih, Noorkumalasari tetap mempertahnkan kakaknya.

Walaubagaimanapun, ia tetap menjadi teka-teki apabila Anita tidak pernah muncul biarpun pada hari pengebum1an ibu tirinya yang sangat rapat dengannya pada 2013.

Memetik Berita Harian, selepas sekian lama memendam perasaan, akhirnya Noor secara eksklusif meluahkan apa yang terbuku di hatinya kepada BH Online.

Jauh di sudut hati bintang filem Menanti Hari Esok, Tiada Esok Bagimu danEsok Untuk Siapa ini mengakui, dia agak terk1lan Kak Nita seakan menjauh diri dan tidak pernah menghubunginya sejak 2014.

“Jujurnya saya amat merindui Kak Nita. Kami membesar bersama sejak saya berusia empat tahun. Kak Nita ibarat kakak dan sahabat baik berkongsi suka dvka.” katanya.

“Walaupun tidak dilahirkan seibu, semua itu tidak pernah menjarakkan perhubungan antara kami sebelum ini. Saya menjadi tempat Kak Nita mengadv nasib. Kami sering berbual di telefon hingga jauh malam.

“Biarpun Kak Nita duduk jauh tetapi selalu shaaj menghubungi saya dan berkongsi cerita. Kini sudah lapan tahun Kak Nita menjauh dari saya.

“Sejak itu saya juga tidak menerima panggilan ucapan hari jadi seperti sering dilakukannya, setiap tahun,” katanya dalam nada seb4k.

“Namun saya percaya kerana satu perstiwa ini mungkin menyebabkan Kak Nita berkec1l hati dengan saya sehingga hari ini.

“Kak Nita pernah meminta saya menonton dan memberi k0men terhadap lakonannya dalam sebuah drama. Dia memegang watak sebagai detektif wanita.

“Apabila saya menyatakan kebenaran, Kak Nita tidak dapat menerimanya malah enggan terima krit1kan. Sejak itu hubungan kami rengg4ng, saya terkejvt Kak Nita mengambil keputusan tergesa-gesa pulang ke Las Vegas, itu pun saya tak tahu.

“Kak Nita dan suaminya, Mahathir Abdullah minta dua beradik, Noor Salasawati dan Noor Jumaaton menghantar ke lapangan terbang.

“Dia pulang ke Las Vegas tanpa terlebih dahulu bertemu saya dan ahli keluarga lain,” tambahnya lagi.

Bagaimanapun, Noor berkata Kak Nita masih berhubung dengan kakaknya, Noraini.

“Sebagai adik, saya tidak mahu Kak Nita terus berjauhan hati dengan saya, jadi saya berusaha mencarinya tetapi apakan daya Kak Nita masih berkecil hati dengan saya.

“Saya rasa terk1lan sangat. Jika dulu Kak Nita akan menjadi orang pertama akan menghubungi saya jika tahu menang apa-apa trofi anugerah. Saya tunggu juga panggilannya ketika diangkat sebagai penerima trofi Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat, APBH31 tetapi hampa,” katanya.

Namun, Noor berkata jauh di sudut hati tetap berharap bertemu Kak Nita suatu hari nanti.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.viralmy.me/