Akhirnya Shuib & Siti Nordiana Disatukan! Macam Tak Percaya Pulak! – Lubuk Viral

Permintaan Shuib supaya Siti Nordiana atau Nana menyanyikan lagu Allayarh4m Siti Sarah menimblkan reaksi berbeza net1zen. Shuib menerusi sebuah rancangan televisyen sempena Syawal meminta Nana menyampaikan lagu Bersamamu dendangan asal arw4h isterinya.

Nyanyian berkenaan tular di aneka platform media sos1al terutamanya Tiktok dan mendapat banyak maklum balas positif. Shuib sendiri juga berkongsi video tersebut di akaun Tiktoknya yang kini meraih hampir 100 ribu tanda suka walaupun baru beberapa jam saja dikongsi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Malah, ada yang berharap pelawak dan ahli perniagaan tersebut berjodoh dengan pelantun lagu Cinta Hanya Sandaran itu. Ada juga pengguna yang berpendapat bahawa wajah Shuib dan Nana kelihatan seiras.

Kedua selebriti ini mula disatukan peminat sejak Januari lalu lagi selepas perkongsian video di mama Nana mengunjungi sebuah butik pernikahan ketika itu tular.Malah, pemilik video yang juga pemilik butik itu sempat mengusik kononnya Nana ke butik untuk menempah baju perkahwinan.

Gara-gara video berkenaan, net1zen membuat spekulasi dan cuba menjodohkan Nana dengan Shuib yang kehilangan arw4h isteri akibat pand3mik Cov1d19 pada 9 Ogos lalu.

Nana pula bestatus ibu tunggal kepada seorang anak selepas bercera1 dengan suaminya, allahy4rh4am Faizal Yusoff pada 2009 sebelum aktor berkenaan meningg4l dunia dua tahun selepas itu akibat serangan peny4k1t jantung.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.jutawan.bbn.my/