Elvina Kegvguran, Berp4ntang 2 Minggu -“Akan Ada ‘Confinement Lady’ Yang Jaga.” – Lubuk Viral

Selesai menjalani prosedur mencuci r4him pada petang Selasa ak1bat kegvguran anak kedua, pelakon Datin Elvina Mohamad akan berehat menjalani p4ntang selama dua minggu.

Menurut pengurusnya Nana, Elvina atau nama sebenarnya, Norazlina Mohamad, 27, akan berp4ntang di kediamannya dengan dibantu confinement lady yang menjaganya sepanjang tempoh tersebut.

“Elvina akan berehat dan berp4ntang di rumahnya selama dua minggu dan akan ada confinement lady yang akan membantu dan menjaga dia.

“Buat masa sekarang keadaan dia sedikit drowsy lepas jalani prosedur mencuci r4him sebentar tadi,” kata Nana ketika dihubungi Media Hiburan.

Elvina dilaporkan kegvguran anak kedua ketika usia kandungannya baharu mencecah tiga bulan.

Perkara itu disedari Elvina kerana j4ntung bayi dalam kandungannya berhenti berdegup selepas melakukan pemeriksaan doktor minggu lalu.

Sebelum menjalani prosedur cuci r4him, Elvina juga sempat memuat naik foto di laman Instagramnya meminta agar urusannya dipermudahkan.

Elvina mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan, Datuk Mohd Haniff Borhan pada 8 Mac 2018 dan hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Karl Mateen yang kini berusia tiga tahun.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: MH