“Kembar TokTi Ke Ni?” -Tular Video Gadis Muka Dan Suara Seiras Siti Nurhaliza – Onews Live – Lubuk Viral

Nama Siti Nurhaliza tidak perlu diperkenalkan lagi.Penyanyi No. 1 Malaysia ini yang lebih dikenali sebagai TokTi merupakan seorang yang diminati ramai kerana perangainya yang rendah diri dan melayan peminat dengan baik.

Sejak kemunculan beliau dalam arena persada seni tanahair, pelbagai rentetan kejayaan telah beliau kecapi. Puas disanjung dan dipuj, tidak kurang juga yang mengeji. Itulah lumrah bergelar anak seni.

Dikatakan pada awal pembabitan beliau bergelar penyanyi, terdapat ramai artis baru atau yang mencuba nasib untuk bergelar penyanyi pada waktu itu cuba meniru atau terikut-ikut dengan gaya beliau menyampaikan sesebuah lagu.

Malah terdapat juga orang ramai diluar sana yang meminati suara beliau cuba untuk menyanyi dengan meniru suara beliau, setidak-tidaknya meniru lenggok gaya Datuk Siti menyanyi.

Terbaru, satu video telah dimuatnaik di laman Instagram yang menunjukkan seorang gadis seiras Datuk Siti Nurhaliza dan turut mempunyai suara yang seakan sama.

Ya memang seiras betul muka gadis ini dengan Tokti. Walaupun terdapat sedikit perbezaan dari segi suara namun percubaan gadis ini patut dipuji.

Maklum lah bukan senang nak tiru suara Tokti. Malah penyanyi profesional di Malaysia pun belum tentu dapat menirunya.

Jom kita layan video gadis tersebut di bawah.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://suaraviral.org/