“4 Tahun Beraya Sebagai Ibu Tunggal” -Selepas Hadirnya Pelengkap, Datuk Nora Ariffin Akui Syawal Kali Ni Cukup Meriah – Lubuk Viral

Kuala Lumpur: Penyanyi Datuk Nora Ariffin mengakui sambutan Syawal kali ini disambut penuh meriah selepas empat tahun meraikan lebaran sebagai seorang ibu tunggal.

Nora atau nama sebenarnya Wan Norafizah Wan Ariffin, 49, berkata, Aidilfitri kali ini dilihat sebagai pelengkap buat hidupnya apabila bukan saja dapat bersama anak-anak, malah ditemani suami di sisi, Rushdi Ramli.

“Alhamdulillah sambutan Aidilfitri tahun ini cukup meriah jika nak dibandingkan dengan tahun-tahun sebelum ini.

“Tahun ini boleh dikatakan lengkap sebagai sebuah keluarga. Kemudian tahun ini juga kita dapat pergi berjalan raya.

“Sehingga ke hari ini kami masih memenuhi undangan saudara-mara dan kawan-kawan. Saya dapat banyak jemputan dan katanya nak tengok pengantin baru sampai saya pun rasa pelik,” katanya.

Menurut Nora, dia bersyukur dikurniakan suami yang tidak banyak kerenah, malah memiliki selera sama dengan arwah suaminya, Johan Nawawi.

“Alhamdulillah, Tuhan kurniakan suami yang tidak cerewet. Malah seleranya juga sama dengan arwah Johan. Itu yang membuatkan saya berasa cukup senang.

“Dulu arwah Johan suka makan mee kari, dan tak sangka suami pun begitu. Suami suka kalau saya yang masak di rumah,” katanya.

Dalam pada itu, Nora mengakui terkilan apabila belum berkesempatan untuk pulang ke kampung halaman di Kota Bharu, Kelantan.

“Disebabkan bimbang terperangk4p dalam kesesakan yang teruk serta mengira faktor lain, kami mungkin akan ke Kelantan pada minggu kedua atau ketiga nanti,” katanya.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: hmetro