“Harga tiket paling tinggi RM10,000” Akan Mengadakan Konsert Raya, Aliff Shukri Kata Ini Kelebihan – Lubuk Viral

Perkongsian usahawan konterv3rsi, Datuk Seri Aliff Syukri menjadi perhatian apabila memaklumkan bakal mengadakan konsert sebagai tanda penghargaan kepada peminat.

Menerusi satu entri di Instagram, Aliff berkata semua lagunya mendapat jutaan tontonan dan itu menandakan dia mempunyai ramai peminat.

   

Meskipun dikec4m, perkongsian terbaru Aliff menjadi perhatian mengatakan dirinya adalah artis nombor satu di Malaysia apabila lagu rayanya trending nombor satu di YouTube selama 8 hari.

Hasil tinjauan mendapati, baru 8 hari dilancarkan muzik video Kelepuk Raya itu sudah mendapat sebanyak 1.5 juta tontonan dan lebih 14,000 komen.

Sementara itu, dalam entri dimuat naik semalam itu Aliff turut memaklumkan ada versi baru lagu rayanya itu iaitu Kelepuk Raya muzik karaoke.

Memetik Kosmo! Aliff turut meminta supaya tidak melibatkan ahli keluarganya dalam kontr0versi tersebut terutama ibunya yang sedang menunaikan ibadah umrah.

Menurut Aliff lagi, dia telah memberikan kerjasama yang baik kepada pihak Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (MCMC) dan siasatan juga sedang dilakukan.

“Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Terima kasih kepada MCMC kerana memberi layanan yang baik kepada saya dan saya memohon maaf kepada masyarakat yang tersinggung dengan lagu dan video saya sebelum ini.

“Namun saya mohon jangan lah libatkan keluarga saya dan ibu saya dalam kontroversi ini, lebih-lebih lagi dia (ibu) kini sedang menunaikan ibadah umrah,” katanya.

Terdahulu, Aliff tiba di pekarangan ibu pejabat MCMC pada pukul 9.58 pagi dan keluar hampir lima jam kemudian selepas dipanggil untuk memberikan keterangan berhubung isu muzik videonya.

Sumber: HDH Kini

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendinggiler.pw/