[VIDEO] “Hadiah dari seorang isteri” – Aeril seb4k dapat kejvtan sebijik Lamborghini Aventador – Lubuk Viral

Pasangan selebriti yang sememangnya sepadan bak pinang dibelah dua iaitu Aeril Zafril dan isteri tercinta iaitu Wawa Zainal tidak pernah mengewakan peminatnya dengan membuat pelbagai kejutan demi kejutan buat pasangan masing-masing.

Kalau beberapa ketika dahulu, Aeril pernah membuat kejutan kepada isteri tercintanya dengan memberikan sebuah bangunan yang dijadikan hadiah buat isteri tercintanya Wawa Zainal dan kali ini Wawa pula yag membuat kejutan kepada suami tercintanya.

Kejutan yang dimaksudkan ialah Wawa telah menghadiahkan sebuah kereta Lamborghini Aventador yang berwarna kuning yang menjadi keg1laan para lelaki zaman kini. Memang menjadi kejutan yang dilakukan kepada Aeril.

Mengikut kepada video Yang dimuatnaik di aplikasi Facebook milik Aeril, Wawa memberitahu bahawa Lamborghini tersebut hanya sewa untuk satu hari tetapi sebenarnya wawa telah membelikan kereta itu untuk dihadiahkan kepada suaminya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal)

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji kemurahan hati wawa yang sanggup menbelikan hadiah semahal itu buat suaminya dan ramai juga yang memuji Aeril kerana ajaran dan layanan dirinya ssbagai suami yang membuatkan isterinya murah rezeki sentiasa.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Instagram wawazainal