Ira Kazar & Syamsul Yusof Akan Berk4hwin? Ini K0men Puteri Sarah! – Lubuk Viral

AKTRES jelita Puteri Sarah berangkat mengerjakan ibdah umrah bersama dua orang anaknya, Syaikhul Islam, 5 dan Sumayyah, 3 tahun.

Menerusi laman sosial Instagram, Sarah atau nama sebenarnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 36, memuat naik beberapa keping foto sewaktu keberangkatannya.

Pada perkongsian tersebut, suaminya, pengarah dan pelakon Syamsul Yusof tidak kelihatan.

Walau bagaimanapun, hanya ibu dan bapa Syamsul iaitu Datuk Yusof Haslam dan Datin Fatimah Ismail selain ahli keluarga Sarah dilihat hadir ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana)

Puteri Sarah Bakal Bermadu?

Sebelum ini, Sarah mendedhkan anak kepada pelakon, Kazar iaitu Ira Kazar menjadi pvnca kemelvt dalam perkahwinan dia dan suami.

Disoal tentang kerel4annya bermadu sekiranya ditakd1rkan begitu, Sarah menjelaskan dia sejujvrnya tidak tahu untuk berkata apa namun berharap petunjuk akan diberikan kepadanya yang mengejar Lailatvlqadar di Mekah.

Redh4 dengan apa jua petunjuk yang bakal diterima, Sarah berharap doanya nanti yang bakal dititipkan di hadapan Kabah akan menjadi jalan keluar daripada kemelvt rumahtangga yang dihadapi sekian lama.

Sebelum ini, kisah rumah tangga pasangan selebriti itu didkwa dilanda bada1 sehingga mereka sudah lama tidak tinggal sebumbung.

Malah, Puteri Sarah juga mendkwa suaminya itu tahu punca hubungan mereka ding1n.

Sekadar informasi, pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

Sumber :Youtube

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :https://www.viralmy.me/