Dikatakan kembar, akhirnya peminat dapat lihat Imran Bard & Que Haider dalam satu video – Lubuk Viral

Pasti anda masih ingat tagline daripada Youtuber dan personaliti media sosial yang dikenali sebagai Imran Bard ini, ‘ghisau ghisau’ sehingga mencetuskan fenomena dibuatnya.

Malah ramai pengguna TikTok termasuklah selebriti turut join miming sound ‘ghisau ghisau’ daripada Imran Bard. Pelakon berbakat besar, Que Haidar juga mengejutkan peminatnya apabila dia juga miming sound Imran Bard itu.

@quehaidar #ghisau #luvyourself ♬ hah ghisau – ssha

Namun begitu, ada yang memberitahu bahawa mereka seolah-olah kembar dan adik-beradik. Lebih menarik tumpuan ramai terbaharu pula, Imran Bard dilihat satu video dengan Que Haidar.

Tentu sahaja melihatkan pertemuan kedua-dua personaliti popular itu membuatkan yang lain begitu teruja malah sikap humble Que Haidar yang telah menjadi pelakon hebat dalam industri lakonan mencetuskan gelagatnya ini mencvri tumpuan netizen.

Menerusi rakaman video pendek ini yang telah dimuat naik ini, pemuda yang cukup terkenal dan disukai ramai pengguna TikTok itu mengambil gambar bersama Que Haidar dan berborak.

@synitizer twin ? #quehaidar #imranbard #tiktokmalaysia ♬ original sound – Meg

Netizen meninggalkan pula ratusan reaksi selepas video tersebut tular di aplikasi tersebut manakala ada antaranya turut teruja kerana permintaan tercapai.

“Que Haidar yang bergambar dengan Imran Bard ya, ko hade?”

Imran Bard

“Tak tahu sape yang untung sekarang ni”

IMG_20220426_151852

“Yang diinginkan jumpa kembar”

IMG_20220426_151911Imran Bard

“Macam adik beradik…”

IMG_20220426_151934IMG_20220426_151951

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL