Kisah Suka Dan Dvka Mawar Karim Yang Jarang Diketahui – Lubuk Viral

Perg0rb4nan dan kasih sayang tetap berterusan demi anak tercinta. Itu yang dilalui oleh bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar, Mawar Abd. Karim yang nyata kuat dan reda atas ketentuanNya.

Mungkin masih ada yang tidak mengenali dengan usahawan yang bernama Mawar ini.

MH sediakan trivia menarik mengenai Mawar yang mungkin tidak diketahui ramai.

1.Nama sebenarnya Mawar Abd. Karim dilahirkan pada 5 Jun 1990 dan merupakan anak jati Pulau Pinang.

2.Mawar merupakan anak kepada usahawan perniagaan tudung yang terkenal, Fareeda dan legasi perniagaan turut diteruskan ibu tunggal ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim)

3.Sebelum ini, Mawar pernah mencuba nasib model muslimah dan pengacara sebelum menceburi dalam bidang keusahawanan sebagai pengurus pemasaran jenama tudung Fareeda secara serius.

4.Mawar semakin dikenali apabila dia telah mendirikan rumah tangga bersama seorang pelakon yang juga finalis Hero Remaja, Fizo Omar pada 10 November 2013. Keduanya dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Wan Maryam pada 29 Disember 2017.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim)

5.Sebelum Mawar bergelar seorang ibu, dia dilaporkan pernah menghidap peny4kit ‘Endometriosis’ atau lebih sinonim dengan nama ‘Cysst’ iaitu sejenis peny4kit yang berkaitan sistem repr0duksi wanita.

Lalu, Mawar telah menjalani pembed4han pembuangan Cysst setahun sebelum dia disahkan hamil oleh doktor, seperti yang dipetik Majalah Nona.

6. Pada tahun 2016, perniagaan tudung Fareeda milik Mawar pernah menjadi tular di laman media sosial gara-gara hampir 2000 pengunjung telah menyerbu butik tudung tersebut yang terletak di Bandar Baru Bangi, Selangor.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim)

7. Aktif di laman media sosial, Mawar gemar berkongsi gambar dia bersama anaknya dan sehingga kini Mawar telah mempunyai 780 ribu pengikut.

8.Mahligai cinta yang dibina oleh Mawar telah menemui noktah apabila dia dan suaminya telah disahkan bercer4i pada 10 Julai lalu kira-kira jam 10.50 pagi di Mahk4mah Rendah Syariah Hulu Langat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim)

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/