Zizi Kirana dikejarkan ke hospitaI… Yusuf Bahrin pan1k tengok muka isteri pvcat, menggigiI badan! – Lubuk Viral

DISER4NG dem4m pan4s, penyanyi Zizi Kirana dikejarkan ke unit raw4tan kecem4san di sebuah pusat perub4tan di Kuala Lumpur pada awal pagi Ahad.

Mengal4mi tek4nan d4rah rend4h dan j4ngk1t4n pada bahagian tek4k, Zizi atau nama sebenarnya Nur Fazelah @ Zizie Mad Tahil berkata suaminya yang juga merupakan pelakon iaitu Yusuf Bahrin antara individu yang panik melihat keadaannya ketika itu.

Menurut penyanyi berusia 37 tahun itu, Yusuf yang sedang menjalani penggambaran bergegas pulang ke rumah untuk membawanya ke hospital bagi mendapatkan raw4tan.

Zizi 2

Zizi bersama suaminya, Yusuf.

“Tiba-tiba pagi semalam saya alami dem4m p4nas… badan saya jadi mengg1gil. Tek4k pula ada j4ngk1t4n dan dar4h rendah sebab tak cukup rehat.

“Yusuf paling pan1k, dah la ketika itu dia sedang menjalani penggambaran. Apabila dapat tahu keadaan saya semakin tervk, dia terus minta izin produksi untuk balik.

“Nasib baik pihak produksi memahami dan okay. Melihat wajah saya dah puc4t, dia terus bawa ke hospital,” kata Zizi ketika dihubungi mStar pada Isnin.

k3$ian juga la dia patah balik sana sini tengah malam buta.

ZIZI KIRANA

PENYANYI

Sebelum ini, pelakon drama Jangan G4nggu Jodohku itu memuat naik foto keadaan isterinya sedang menerima raw4tan di hospital menerusi Instastory miliknya.

Pada November tahun lalu, Zizi pernah dimasukkan ke sebuah hospital swasta selepas mengadu s4k1t perut kerana bekerja tanpa henti.

Dalam pada itu, penyanyi lagu Pijak ini mengakui dia berasa kasihan melihat suaminya sanggup berpatah balik dari lokasi penggambaran kerana bimbang dengan keadaan k3$ihatannya.

Zizi 1

Zizi k3$ian melihat suaminya berpatah balik ke lokasi penggambaran pada tengah malam.

“Selesai urusan di hospital, Yusuf sambung shooting dekat Subang Jaya. Kasihan juga la dia patah balik sana-sini ketika sudah tengah malam. Bila saya dah tidur, baru dia pergi kerja semula.

“Sekarang ini saya berehat di rumah sahaja sebab semalam doktor dah beri ubat tapi kalau keadaan hari ini masih tak okay juga, doktor suruh tidur di wad,” ujarnya.

Untuk rekod, Zizi mendirikan rumah tangga dengan Yusuf pada 19 September tahun lalu di Masjid Usamah bin Zaid, Wangsa Maju, Kuala Lumpur.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:  MSTAR