Semakin Beransur Baik & Pvlih, Amyra Rosli Maklum Perkembangan Terkini Ayra – “Cuma J4ntung Je Kena P4ntau Untuk 3 Bulan Lagi…” – Lubuk Viral

Pelakon dan pengacara, Amyra Rosli memaklumkan anak perempuannya, Ayra Aryssa kini semakin beransur baik dan pvlih setelah terkena j4ngkitan v1rus ‘Kawasaki’, beberapa minggu lalu.

Perkembangan terkini itu telah dikongsikan isteri kepada pelakon Amar Baharin menerusi hantaran di akaun media sosial Instagram miliknya.

Bagaimanapun, menurut Amyra atau nama lengkapnya Nur Amira Izzati Rosli memberitahu Ayra kini hanya perlu menjalani pemantauan di bahagian j4ntung untuk tempoh tiga bulan akan datang.

“#BismillahiMasyaallah She’s recovering. Cuma j4ntung je kena monitor for 3 months lagi

“But alhamdulillah adik semakin active & showing good progress. Semoga Aryssa sentiasa dibawah lindunganNya,” tulis Amyra.

Dalam pada itu, ibu kepada dua orang cahaya mata ini menitipkan ucapan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kesejahteraan permata hatinya itu.

“Thank u everyone mendoakan aryssa. Thank u Allah,” akhirinya menerusi entri yang sama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

Terdahulu, Amyra memaklumkan Ayra telah mengalami mas4lah gej4la dem4m panas yang sangat teruk sehingga suhu badan mencecah lebih 40 darjah celcius, sekitar awal bulan April.

Sekadar informasi, Amyra dan Amar telah mendirikan rumah tangga mereka pada tanggal 11 November 2016.

Hasil perkongsian hidup tersebut, pasangan ini telah dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Ayra Aryssa dan Aqeef Anaqi.

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: MH