Anak Main Tarik-Tarik Masa Live, Wawa Pan1k Seluar Terlvcut Depan Beribu Orang – Lubuk Viral

Aeril Zafril dan pasangannya Wawa Zainal ialah nama yang tidak asing lagi kerana selalu memuatnaik video2 yang mengikut trend terkini di aplikasi Tik Tok mahupun instagram milik dirinya. Samada Aeril mahupun Wawa, kedua2nya memang aktif di laman sosial dan video2 yang dimuatnaik juga selalunya lucu.

Ramai yang suka kemesraan mereka berdua kerana tidak pernah ada kontr0versi yang tidak baik antara mereka berdua. Wawa zainal sekarang ini dilihat lebih banyak mempromosikan perniagaan tudung miliknya yang sedang trending di laman sosial sekarang ini.

Terkini, sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok iaitu sedikit sedutan dari sesi live yang telah dibuat oleh Wawa zainal di laman instagram miliknya apabila wawa nyaris terlucut seluar di khalayak ramai apabila Aeril sedang bergurau senda dengan anaknya sambil anaknya itu terpegang seluar wawa dan hampir londeh semasa sesi live.

Apabila menyedari bahawa kemungkinan seluarnya itu akan terlvcut, wawa sempat menjer1t dan memberitahu suaminya itu supaya berhenti bermain di tepinya. Kerana terkejut, wawa sempat berseloroh menggunakan dialek sabah.

Video:

@wawacosmeticskl Seram ??? #wawazainal #aerilzafrel #wawascarves #fyp ♬ Wait a minute duckhead edit – Duckhead Dj Kasur

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang tergelak melihat reaksi cemas yang dihadapi oleh wawa zainal itu dan ramai juga yang agak ger4m kerana Aeril yang asyik meny4kat isterinya itu.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok wawacosmeticskl