“Penapis Air Kena Tempias..”- Punca lecvran Adik Bella Yg Tk Masuk Akal, Netizen ‘Meng4njing’ Kenyataan Peguam G!la ‘Glamour’ – Lubuk Viral

Menerusi satu klip dari seorang netizen selepas mendengar hasil perbicaraan punca lecuran pada badan adik Bella baru ini,

Beliau berkongsikan satu kronologi berkenaan peristiwa tersebut. Kronologi tersebut mendapat perhatian ramai kerana amat mencuit hati dan hanya ingin menytakan bahawa kenytaan peguam tersebut terlalu kosong dan tidak masuk akal kerana kesan lecvran pada badan adik Bella seperti dicurahkan air panas sepenuhnya pada badan si kecil tersebut.

Ramai yang bersuara dalam menepis kenyataan tersebut dan menyatakan bahawa peguam tersebut membuat satu kenyataan tanpa ada kewarasan akal kerana peguam tersebut menyatakan bahawa adik Bella hanya terkena disebabkan tertekan picu air panas dari penapis air.

Difahamkan melalui perbcaraan baru baru ini, adik Bella didapati mendapat kesan lecuran pada badan dan hal ini dikhabarkan oleh peguam tersebut bahawa adik Bella berlari dan ingin terjatuh lalu tertekan picu penapis air terkenal.

Hal ini menimbulkan syak wasangka dari para netizen kerana picu air panas tersebut harus ditekan dengan cara yang diberi dan tidak akan memberi kesan lecuran sampai ke seluruh badan.

Kenyataan netizen yang tidak diambil peduli membuatkan ramai yang membuat kronologi kejadian tersebut di sosial media sehinggakan menjadi perhatian ramai dan membuatkan hal tersebut menjadi sangat lucu dan menghiburkan.

Ramai memberi kenyataan bahawa peguam tersebut sudah tiada idea untuk melindungi ‘client’ mereka sehinggakan memberi kenyataan yang tidak masuk akal sama sekali.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@Duchess Ann:Bab menganjing bg rakyt mlysia

@Nurul Shifa145:Bawak coway tu pegi mahkamah pastu suruh bainun tu lakon kan semula hahah

@Yanti_Bujal72:Menyembur nasi aku tgh sahur ni..dia punya slow more tkleh bawa bincang

@kakyatibundle:kesian kan brand Cuckoo yg kena tempias…

@imbadgf:aku berharap cucko ambik tindakan saman lawyer siti bainun dengan bainun sekali kesian cucko kena fitnah

@henny:HAHAHAH yangni lawak habis. boleh demo depan mahkamah ni

@yienyayien:Ni mesti bainun dan peguam dia takde coway kat rumah tula cite pun main langgrar je tak pakai helmet

@Suka hayam gureng :Patut lah semalam cuckoo aku banyak kali batuk berdehem dehem kat dapur sebab kena fitnah eh

@ARIL:dia ingat drama Tamil kot jatuh tertekan air panas buat air segelas dulu cicah biskut Kering pastu bru jatuh

@DSSYa͜͡na¹:pakngah aku pon ada buat do dye tertanya ngan nenek aku , ngan aku aku sekali gelak HHAHAHAHAHAH

Lakonan yang mantap dari pemuda tersebut membuatkan ramai meminta beliau berkongsikan klip tersebut di pihak mahkamah untuk dijadikan kronologi kejadian adik Bella.

Walaupun rakaman tersebut hanya dibuat hanya untuk menghiburkan netizen namun kronologi tersebut membuatkan ramai menyetujui hasil tersebut sehinggakan ramai meminta untuk perniagaan penapis air tersebut mengemukakan surat saman kepada mereka kerana memberi satu impak yang buruk dan menjejaskan perniagaan mereka. Semoga ada keadilan buat adik Bella.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://sinetronmalaya.com/