“Muka Rayyan Sama Mcm Abah..”- Siti Nordiana Menyakat Anak, Ini Respons Rayyan Buat Semua Sayu – Lubuk Viral

Menerusi satu klip yang menceritakan kisah selebriti terkenal iaitu Siti Nordiana yang merupakan seorang penyanyi yang tersohor dengan anak sulungnya iaitu Rayyan hasil perkahwinan beliau dan arw4h suaminya.

Ketabahan beliau dalam menjaga anak beliau setelha kehilangan suami mendapat perhatian semua kerana wajah anak k3$ayangan beliau memiliki rupa yang begitu iras dengan arw4h suami beliau. Kini anak beliau meningkat dewasa dan k3$unyian Nana terubat apabila dapat membesarkan anaknya Rayyan dengan begitu baik dan sihat sekali..

Difahamkan perkongsian rakaman tersebut adalah ketika mereka anak beranak sedang makan di ruang tamu dan Nana cuba untuk bergvrau senda dengan anaknya yang sepertinya diam memb1su.

Beliau cuba membuka televisyen dan menya4kat anak beliau dengan mengatakan bahawa pelakon yang berada di televisyen itu tidak ubah seperti anak beliau dan beliau berseloroh dengan anak beliau untuk mengamalkan diet yang seimbang. Perbualan tersebut menjadi s4yu apabila Rayyan menyatakan bahawa beliau memiliki rupa bapanya dan ri4k wajah Nana berbuah yang menunjukkan betapa beliau merindui arw4h suaminya itu.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Sifat Siti Nordiana yang tabah dan sabar dalam mendidik dan membesar anak k3$ayangan itu menjadi contoh untuk para ibu tunggal di luar sana. Walaupun beliau berperang dengan pelbagai emosi dan masih membina kerjayanya sebagai artis dan penyanyi, penjagaan beliau terhadap anak beliau dijaga dengan rapi.

Kasih sayang dan amanat yang diberikan untuk beliau dijadikan satu punca kebahagiaan terbesar dalam hidup beliau walaupun hatinya yang sangat merindui arw4h suaminya dan kini masih tidak mencari pengganti abah Rayyan.

Komen netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: utusan.rimbabara.com