[VIDEO] “laki hampa camni gak ka maw main ngan anak ?” Gelagat lelaki layan kerenah anak buat ramai terhibur – Lubuk Viral

Melayan kerenah anak kecil memang kadang-kadang sangat menghiburkan. Lagi-lagi kalau kanak-kanak yang sudah pandai bercakap, memang seronok kalau diajak berbual.

Selain itu, melayan kerenah anak kecil, ianya memerlukan tenaga yang banyak. Macam yang dikongsikan bapa ini apabila dia cuba bermacam cara untuk memastikan anak yang masih kecil ini ketawa.  Cubaannya ini bukan saja membuatkan anaknya terhibur malah mereka yang menonton juga sama terhibur.

Berdasarkan satu video tular yang dimuatnaik di laman Tiktok milik Nor Haswani Abd Halim, kelihatan gelagat suaminya sedang melayan kerenah anak mereka yang masih kecil. Lelaki tersebut dilihat memakai topeng Iron Man bersama anak mereka, sambil melakukan aksi ‘kuasa’ adiwira tersebut.

Tanpa pengetahuan si suami, Nor Haswani secara senyap merakam gelagat suaminya itu.

“Laki hampa camni gak ka maw main ngan anak ? baru tau macam-macam kuasa @Kumar Radziada,” kata Nor Haswani di ruangan kapsyen.

Video:

@sayayangdisakiti laki hampa camni gak ka maw main ngan anak ? baru tau macam-macam kuasa @Kumar Radzi ada ?#fypシ #fyp #foryoupage #HaierAirPower ♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 922.6k tontonan, 82.7k tanda suka dan pelabagai komen dari netizen yang terhibur dengan gelagat lelaki tersebut.

Komen netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Tiktok sayayangdisakiti