“Cuba Beritahu Saya Dia Cvrang Yang Macam Mana? Orang Lelaki Kan Boleh Kahwin Empat, Mana Ada Istilah Cvrang?, Lainlah Kalau.. – Lubuk Viral

ANAK kepada pelakon Kazar Saisi, Ira sekali lagi mengvndang kontr0versi dalam kalangan netlzen apabila dia didkwa menjalinkan hubungan dengan seorang pengarah filem terkenal berstatus suami orang.

Kazar Saisi pernah memberi respon mengenai anaknya dahulu. Jom tengok apa respon Kazar pada masa itu.

Dkwaan itu mula berlegar-legar di media sosi4l sejak beberapa hari lalu hingga mencetvskan pelbagai spekvlasi terutama mengenai perihal rumah tangga pengarah terbabit.

Mengakui tidak tahu-menahu mengenai dkwaan itu, Kazar atau nama sebenarnya Kazaruddin Saisi, 60, berkata dia selalunya menjadi individu terakhir yang akan mengetahui mengenai apa-apa goslp atau kontr0versi mengaitkan anaknya itu.

“Saya tak tahu mengenai perkara itu. Selalunya saya akan jadi orang terakhir yang tahu jika ada apa-apa yang berlaku.

“Banyak benda yang saya tak tahu mengenai Ira. Memang kami duduk serumah tetapi kami tak pernah duduk bercerita.

“Malah kami jarang berjumpa sebab dia selalu duduk di dalam bilik sahaja,” katanya kepada mStar.

Selain itu, Kazar turut mempersoalkan tudvhan cvrang yang dikaitkan dengan anaknya itu.

Kazar berkata, tudvhan cvrang tidak boleh sewen4ng-wen4ngnya digunakan sungguhpun pengarah berkenaan selesa berkawan dengan anaknya.

“Cuba beritahu saya dia cvrang yang macam mana? Orang lelaki kan boleh kahwin empat… mana ada istilah cvrang?

“Melainkan kalau mereka pernah bersekedudukan, barulah saya anggap cvrang.

“Kalau setakat berkawan, ia tak kenalah…” katanya.

Dalam pada itu, Kazar juga memberitahu dia enggan mencampvri urusan Ira kerana menganggap anaknya sudah cukup dewasa untuk membezakan perkara baik dan bruk.

“Saya pun tak boleh nak campur urusan mereka sebab Ira sendiri umur sudah lebih 21 tahun… sudah bukan dalam tanggungan. Saya dah tak larat lagi untuk nasihatkan dia. Dah buat macam-macam… sampai dah tak lar4t nak layan goslp-goslp tentang dia.

“Kalau maslah hati dan perasaan macam mana kita nak campur? Kita semua pernah bercinta, kita tahu masa bercinta semuanya manis. Orang lain dah tak boleh nak campur. Saya tak mahu cakap lebih-lebih nanti jadi flt0nah,” katanya.

Sebelum ini, nama Ira menjadi sebutan netlzen apabila dia memuat naik video menari dengan aksl yang menghalrahkan.

Malah gadis ini juga pernah menjadi buah mulut netlzen apabila gambar dia mencium pipi seorang jejaka tular di media soslal.

Tindakan gadis berusia 24 tahun ini membuatkan nama bapanya turut terpalit dengan isv berkenaan.

Puteri Sarah hilang sabar, ‘warnlng’ Ira Kazar berhenti gnggu Syamsul Yusof! Label tiada marvah asyik kejar suami orang.

EMPAT tahun menhan sabar, pelakon Puteri Sarah akhirnya memberi amran secara terbuka kepada individu yang didkwa menggnggu rumah tangganya.

Dakwa Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, wanita yang merupakan anak kepada pelakon veteran Kazar iaitu Ira Kazar masih menggnggu hubungan rumah tangganya dengan suami, Syamsul Yusof sejak tahun 2019.

“Daripada dulu sampai sekarang saya dignggu dengan akaun p4lsu, diganggu komen-komen yang menyakltkan hati tapi saya sabar. Anda k4cau ment4l saya sejak 2019 lagi. Sampai kami (Puteri Sarah dan Syamsul) dah tak tinggal sebumbung, tak puas hati lagi ke? Apabila kami berbaik, anda ugvt suami saya pula.

“Hari ini saya tengah sibuk dengan anak-anak, tiba-tiba saya terima berita yang menyakltkan. Selama ini, apa anda buat, anda ganggu saya, saya diamkan saja sebab nak jaga nama baik keluarga.

“Tapi kali ini rasanya anda sudah lebih sangat. Siap cakap fasal anak-anak saya. Anda hanya orang luar tak perlu masuk campur. Apa yang berlaku sekarang anda dan orang luar cuma tahu luaran sahaja,” katanya menerusi Instastory pada Sabtu.

IG Puteri Sarah

Puteri Sarah dedah gngguan diterima di Instagram.

Dalam pada itu, Puteri Sarah turut memberi am4ran kepada Ira supaya berhenti menganggu hidupnya lagi.

“Kali ini cukuplah anda gnggu saya lagi bila saya nak pergi umrah. Empat tahun saya menanggung. Berhati-hati doa orang yang teranlaya, Allah akan makbulkan lagi-lagi di bulan puasa ini.

Jangan ambil jalan mudah, minta duit dekat suami orang. Selama empat tahun saya diam, memblsu tapi makin lama anda pljak kepala saya!

“Di bulan baik ini saya doakan kalian berdua, Ira Kaza dan suami (Syamsul Yusof) saya diberikan hidayah,” ujarnya.

Sebelum ini, kisah rumah tangga pasangan selebriti itu didkwa sedang dilanda mas4lah menarik perhatian netlzen.

Puteri Sarah mengakui sudah lama tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul dan mendkwa suaminya itu tahu pvnca hubungan mereka dingin.

Puteri Sarah bersama dua cahaya matanya.

Dalam hantaran berbeza, Puteri Sarah turut mempertlkaikan tindakan Ira yang dikatakan tidak putvs asa mengnggu suaminya.

“Tak silap saya, anda dah ada teman lelaki kan Ira Kazar? Semuanya tak kekal. Malah baru-baru ini pun anda ada teman lelaki? Mana pergi semua teman lelaki anda?

“Kenapa nak kena kejar suami orang lagi? Memang tiada maruah ke hadap suami orang? Sebab nak harta dia? Sila jadi m4tang dan bekerja. Saya sendiri pun kerja cari duit sendiri.

“Jangan ambil jalan mudah, minta duit dekat suami orang. Selama empat tahun saya diam, memblsu tapi makin lama anda pljak kepala saya,” katanya.

Untuk rekod, Puteri Sarah dan Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

Sumber:Mstar/RJ

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : www.dnq.pw