Status IG ibu Ainul Mardhiah C3tus Tanda Tanya – “Mama Bvkan Yang Terbaik..” – Lubuk Viral

Sebuah p0sting dimuat naik ibu kepada kanak-kanak yang menghid4p ketumbvhan dalam mulut, Ainul Mardhiah iaitu Nurul Erwani Zaidi di laman Instagram menimbulkan tanda tanya orang ramai.

Posting tersebut memaparkan fot0 Nurul Erwani bersama anaknya yang berus1a empat tahun itu berserta kapsyen menitipkan kata-kata nasihat apabila dewasa kelak.

“Will always love you Ainul Mardhiah, Mama bukan yang terbaik untuk Ainul. Tapi mama yakin, bila Ainul dah besar nanti Ainul akan jadi seorang yang sangat lemah lembut…

“…baik pada semua orang dan paling penting Ainul akan disayangi ramai orang. Jaga diri baik-baik Ainul Mardhiah kesayangan mama!,” tulis wanita berusia 27 tahun itu.

Lebih mengundang perhatian pengikut apabila terdapat dua InstaStory dimuat naik Nurul Erwani seolah-olah menggambarkan seperti terjadi sesuatu yang tidak dinyatakan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nurul Erwani Zaidi (@_nrlerwani)

InstaStory berkenaan memperlihatkan ibu kepada dua cahaya mata itu bertanya apa tind4kan perlu dilakukan seorang isteri sekiranya dikas4ri oleh suami.

Kalau korang kena sep@k teraj4ng, tinggal atau ‘stay’ dan reda?

Emoji ‘pat4h hat1’

Menerusi ruangan komen, ramai menunjukkan rasa prih4tin dengan bertanya sama ada Nurul Erwani berada dalam keadaan baik selain mempersoalkan jika kapsyen foto itu mempunyai kaitan dengan InstaStory dikongsi.

Apa yang terjadi? Moga baik2 saja

Macam ada mas4lah, harap bersabar

Bincang elok2, anak2 masih kecil lagi

Untuk info pada 2019, kisah pend3ritaan Ainul mendapat perhatian ramai pihak termasuk Dr. Nur Amalina Che Bakri sekali gus membantu menjalani pembed4han di London, United Kingdom bagi membuang tum0r seberat 200 gram daripada mulutnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nurul Erwani Zaidi (@_nrlerwani)

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/