“Syafakillah Uyaina & Baby ” Uyaina Arshad maklum kini berada di h0spital, selesai lakukan pemb3dahan – Lubuk Viral

Kehadiran Ramadan pada pada tahun ini membawa seribu kemanisan buat pelakon dan pengacara cantik Uyaina Arshad yang mengesahkan dirinya kini hamil anak sulung.

Berkongsikan perkhabaran itu di Instagram, Uyaina sebelum ini meluahkan rasa syukur di atas nikmat yang diberikan Allah. Uyaina berkata dia dan suaminya, Raja Syahiran seakan tidak percaya mereka bakal bergelar ibu dan bapa.

Terbaru juga menerusi laman instagram, Uyaina memaklumkan dirinya kini sedang berada di h0spital, selepas melakukan pemb3dahan disebabkan oleh Appendix.

“Syafakillah Uyaina & Baby. Semalam Uyaina baru je kena operate sebab Appendix. I’m lucky sebab Appendix tu belum rupture. Kalau tak, tak tahu lah..

“Pagi semalam, bangun tidur terus rasa s4kit sangat2 belah bawah kanan perut. S4kit yang takleh gerak tu. Kalau gerak lagi s4kit. Syahiran ajak Yana pergi h0spital terus untuk check up. Dr terus tahan ward.

“Alhamdullilah operation semalam pukul 10 malam. Semuanya berjalan lancar. Terima kasih kepada semua doktor & nurse di @avisenaspecialisthospital sebab jaga Uyaina sebaik mungkin.

“Mohon doa dari semua supaya Uyaina sembuh cepat.. Dan semoga Baby sihat.. Kesian Baby.. Aaminn,” tulis Uyaina di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by UA (@uyainaarshad)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 4.9k tanda suka dan pelbagai komen dari rakan artis serta netizen yang rata-rata mendoakan Uyaina cepat sembuh dan dipermudahkan segala urusan.

Untuk rekod, Uyaina melangsungkan pernikahan dengan Raja Syahiran di Colony Star Boulevard, Kuala Lumpur pada 20 Disember tahun lalu.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: instagram uyainaarshad

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Sumber