“Dah tau laki orang nak juga.. kan dah risik0…” Netizen – Lubuk Viral

Harith Fayyadh ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2022 arahan Ayie Mustafa, dibintangi oleh Hafidz Roshdi, Adam Lee dan Nad Zainal. Siri ini memulakan tayangan perdana di TV3 Slot Akasia bermula 1 April 2022 menggantikan Sayang Tak Dikenang.

Drama ini mengisahkan tentang Harith(Hafidz Roshdi) dibenci oleh ibunya, kerana Bakri(Lan Siro) yang telah mencuranginya dan Arisa(Dynas Mokhtar) nampak seakan bayangan Bakri di wajah Harith.

Dato’ Ainon(Fauziah Nawi) gembira melihat cara Kamal(Hasnul Rahmat) melayan Harith yang tidak sempat merasa kasih sayang daripada seorang ayah. Dato’ Ainon mahu Harith dan Fayyadh(Adam Lee) mengambil alih perniagaannya. Namun, Harith memilih bidang agama berbanding Fayyadh lebih cenderung kepada bidang glamor.

Video klip ini menunjukkan lakonan dari Cahaya Nilam memegang watak sebagai Vivy, dan Julia Farhana sebagai Shila. Lakonan ini juga Shila dan Vivy menjalani kehidupan bermadu dengan suaminya Fayyadh.

Dalam lakonan ini, Vivy menyerang Shila di tempat yang terbuka mengatakan Shila sudah berani untuk menyiarkan gambar di media sosial bersama suaminya tetapi beliau masih tidak berpuas hati menolak Shila sampai terjatuh dan hampir memukul nya dengan batu.

Lihat klip durasi pendek drama Harith Fayyadh:

Lihat apa juga kata orang ramai:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

@Pan’s:ah pakcik tu pun satu tercegat je.. Bini kedua pun sama.. Dh tahu laki org nk jugk ..kan dh risiko tu.. Haish geram nya

@ Lily_Nurilliyina96 : kesian kt shila sbnrnya sbb jd mangsa

@NurulKEDAH™:geram cite nie…adeh..smbil bkak puasa,tp dok mengutuk2 tgk cite nie..

@Shara Ajak Kurus:shila dah meninggal lepas lahirkan anak, sumpahh sedih hidup diaa

@Rina :igtkan shiela jahat dulu, rupanya vivi lagi jahat

@Kak yong Sha:seksa kn… bila kawin dgn suami org… Resiko tinggi.. dpt madu baik ok la.. dpt madu mcm nie.. Rumah tnga x pnh Aman..

@iiii:kenapa yang nama Vivi itu gitu ya mulutnya..dahlah

Netizen juga memberi kata-kata positif di ruang komen, dan mengatakan panas hati dengan watak yang dilakonkan oleh Cahaya Nilam.

Ada juga yang menceritakan lakonan drama ini mempunyai pengajaran seperti mana di dunia yang nyata. Perkongsian video klip ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 542.9K penonton, 24.3K sukaan dan 86 komen.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Daebakingz, Wikipedia dan Tiktok