“Love you Cuk ” – ‘Bersemut’ Ucapan Hari Lahir Sari Yanti Buat jep – Lubuk Viral

Selebriti Sari Yanti meraih perhatian wargamaya apabila berkongsi ucapan manis bersempena ulang tahun kelahiran ke-37 suaminya iaitu Jep Sepahtu.

Menerusi laman sosial Instagram, Sari memuat naik satu gambar bersama suami tercinta untuk tatapan umum.

Ya Allah berkatilah usia Mohd Nadzri Zainal Abidin kurniakanlah kesihatan yang baik buatnya, jagalah iman dan hatinya. Rahmatilah dia, redhailah dia dari dunia hingga ke akhirat Ya Rabb. Amin Allahumma Amin. Selamat panjang usia Sayangku. Love you Cuk,” tulis Sari di ruangan kapsyen.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 70.5k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut mendoakan dan mengucapkan selamat hari lahir untuk Jep.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti)

Untuk rekod, Jep mendirikan rumah tangga bersama pelakon, Sari Yanti atau nama sebenarnya Sari Yanti Mohamad Nazari pada 25 Februari 2017 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Dariya Inara, Muhammad Khidir, dan Abu Bakr.

Sari juga mempunyai dua lagi cahaya mata lelaki menerusi perkahwinan terdahulu bersama bekas suami, Mohd. Eddy Casmady Che Hussien iaitu Barr Al Aliy dan Baasit Al Haq.

Komen netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: instagram Sariyanti