[Video] Pminat Fanatik Buat Aafiyah Tkut, Jadi ‘pap4razi’ Rkam T0kTi Keluarkan Duit Di ATM. – Lubuk Viral

Sejak semalam, tuIar di media sosi4l berkenaan satu video yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok sehingga mendapat kec4mman ramai.

Dah macam papa.razi.

Mana tidaknya, peminat fanatik penyanyi nombor satu negara, Dato’ Seri Siti Nurhaliza dilihat seolah-olah seperti ‘papa.razi’ apabila merakam gerak-geri selebriti itu ketika sedang berada di mes1n ATM untuk mengeIuarkan duit.

Walaupun pengguna TikTok itu menyatakan yang kakaknya memang meminati penyanyi tersebut dan sangat teringin menemuinya, tindakan sebegitu sedikit sebanyak menggangu pr1vasi Dato’ Seri Siti Nurhaliza memandangkan beliau sedang mengeIuarkan duit di mesin ATM.

Gnggu pr1vasi orang, lagi2 ada anak kecil.

Tindakan tersebut juga menerima keca man ramai apabila satu akaun Twitter memuat naik kembali video berkenaan di aplikasi itu susulan pengguna TikTok terbabit menu tup ruangan komen selepas te.ruk diser4ng netizen.

lnvading privacy of someone especially with a small kid while withdrawing money from the ATM is n0t cool.

Video:

Memang la TokTi nampak ‘cool’, tapi..

Walaupun ada yang memuji penampilan TokTi yang tetap ‘cool’ memakai telekung dan tak kisah mengeIuarkan sendiri duit di mesin ATM, namun tindakan merakam individu secara sesuka hati sehingga mengga.nggu k3$elesaan orang lain adalah tldak patut.

Dapat dilihat yang anak kepada penyanyi itu sedikit tkut apabila meny0rok belakang ibunya ketika dihampiri peminat fanatik berkenaan.

TokTi comfirm t4k selesa.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggaIkan komen dengan menyeIar tindakan kura.ng beradab individu yang merakam selebriti berkenaan secara dekat.

Mereka juga merasakan tlndakan tersebut sangat keterIaluan kerana boleh saja dia menunggu sebentar untuk membolehkan TokTi menyelesaikan urusannya sebelum mengambil gambar bersama.

Privasi orang tu jaga la sikit.

Sumber: TikTok, Twitter @aliffkim04, @heize80,omm

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : DBONGKAR &