Meletop Habis! Cuba Tengok Cara Anak Che Ta Berposing Macam Diva! – Lubuk Viral

Keluarga selebriti bernama Rozita Che Wan kerapkali mencur1 perhatian ramai. Che Ta yang memiliki raut wajah yang cantik dan tubuh persis anak dar4 ini tetap menawan sekalipun usianya sudahpun hampir mencecah angka 50-an.

Setiap kali ada majlis istimewa mahupun menyambut perayaan, pastinya ada sahaja gambar Che Ta sekeluarga yang dikongsikan. Memiliki anak-anak yang kacak dan cantik, si kecil Aaisyah Dhia Rana antara yang menjadi tumpuan ramai.

Meninjau akaun Instagram Aaisyah, telah dikongsikan beberapa gambar yang memperlihatkan gambar terbaru mereka sekeluarga.

Sempena kedatangan Ramadhan yang mulia, Che Ta memilih tema baju berwarna putih untuk sesi photosho0t mereka ini. Ayu dalam jubah dan hijab putihnya, Aaisyah juga memakai busana putih sedondon seperti yang lain.

Sebagaimana ibunya, begitu juga Aaisyah yang cukup pandai bergaya. Wajah kacukan Aaisyah juga sering dikatakan peminat seiras dengan wajah pelakon kanak-kanak filem popular Bajrangi Bhaijaan iaitu watak Shahida.

Ini bukanlah kali pertama wajah Aaisyah disamakan dengan wajah Munni. Setiap kali Aaisyah berhijab, pasti namanya akan dikaitkan dengan watak Munni ini. Dengan kulitnya yang putih dan hidung yang mancung, wajah mereka nampak seperti pelanduk dua serupa.

Gambar-gambar ini mendapat pujian daripada peminat dan ramai yang suka melihat gaya Aaisyah p0sing. Antara komen-komen peminat :

” Salam Ramadhan, sucinya sis. Tak pernah tak let0pan tau. Budak depan tu eii lawa betul kau. Munni bajrangi baijan ke tu yg kat depan tu hehe.. “

” Comelnya Aaisyah tu, macam Shahida. Wow Aaisyah, kal4h mommy Che Ta posing hehe. Diva kecik kt depan tu kemainnnn yeee hahaha… selamat menjalani bulan Ramadhan.. “

” Anak dar4 kecil tu kemain lagi. Comel ger4m lak nengok macam anak Palestine. Ecah awatlah comel sangat. Keluarga bahagia.. “

” Ramadan Kareem, cantik dan suci keluarga bahagia ni. Hat depan tu terpaling terpelant1ng. So stunning Aaisyah.. “

” Aaisyah tu lahaii, wow sangat posing dia. Kemain diva kecil ni. Makin besar makin nampak cantiknya Aaisyah ni.. “

” Ecah hang segak wei, anak dar4 hampa let0pan macam hangpa jugak. Posing dia kal4h aihh maknya.. “

” Lawa betul bud4k kecik tu, bukan main lagi dia posing. Ger4m tengok makin cantik Aaisyah. Selamat menyambut Ramadhan Che Ta sekeluarga.. “

Memang nampak cute Aaisyah dalam fesyen berjubah seperti ini. Wajah dan senyuman manis Aaisyah itu sama macam mommynya juga. Munni versi Malaysia. Bak kata pepatah, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, iye tak. Kecil-kecil lagi sudah terlihat cantiknya, dah besar nanti mesti lagi cantik.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :Youtube