Tonton Kehidupan Shuib & Anak Anak Menerusi Program Diari Daddy! – Lubuk Viral

Pemerg1an penyanyi berbakat besar, Siti Sarah pada Ogos tahun lalu ak1bat Cov1d-19 memberikan dugaan hebat buat suaminya, Shuib. Sudah pasti bergelar ‘Single Daddy’ bukanlah sesuatu yang mudah. Lebih-lebih lagi apabila mempunyai 4 orang anak yang masih lagi kecil dan men4gih perhatian sepenuhnya daripada Shuib.

Walaupun begitu, Shuib tetap memberikan yang terbaik untuk memenuhi keperluan anak-anak kesayangannya. Menerusi program Diari Daddy yang disajikan menerusi TV3 setiap hari Sabtu, jam 530 petang bermula pada 2 April, penonton dapat mengikuti rutin harian yang dilakukan oleh Shuib bersama anak-anak.

Sebagai seorang selebriti yang berada di kemuncak kerjaya dan pengusaha perniagaan Bublebee yang semakin maju, Shuib sememangnya mempunyai tanggungjawab yang besar.

Namun, Shuib tetap berjaya memikul semua tanggungjawab itu dan dalam pada yang sama mampu memberikan kasih sayang, masa serta perhatian yang sebaiknya kepada anak-anak.

Penonton Diari Daddy akan dapat melihat sisi Shuib sebagai seorang ayah yang menjadikan keluarga sebagai fokus utama. Saban hari, ada sahaja aktiviti yang dilakukan bersama anak-anak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Malah, korang juga boleh melihat persiapan untuk Ramadan dan Aidilfitri mereka sekeluarga! Sedikit sebanyak mesti sakit kepala kan?

Dalam pada memenuhi tanggungjawab kepada keluarga, tuntutan kerja dan menjalani rutin harian yang sibuk semasa berpuasa, sudah pasti ada masanya terasa sakit kepala.

Pengambilan paracetamol adalah pilihan paling efektif untuk korang yang berpuasa kerana ia tidak memberikan kesan kepada pervt.

Komen Netizen:

Malah, paracetamol akan disingkirkan dari tubvh badan kita secara semulajadi dalam masa 24 jam. Badan kita tidak membina rintangan terhadap paracetamol. Jika korang guna seperti arahan yang ditetapkan, kesannya akan kekal efektif seperti biasa setiap kali pengambilan.

Jadi, bolehlah korang menjalani ibadah puasa dengan sempurna tanpa rasa sakit dan seterusnya meraikan Aidilfitri dengan penuh kemeriahan!

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://ohbulan.com/