Aizat Amdan Kahwin Senyap-Seny4p Dan Dah Ada An4k, Ini Penjelasannya! – Lubuk Viral

Penyanyi Aizat Amdan membuat penaf1an dirinya dah kahw1n seny4p-senyap dan mempunyai anak lelaki. Jelas Aizat Amdan, anak yang mirip wajahnya itu bukan anaknya.

Sebaliknya itu merupakan anak buahnya. Ini k0men Aizat: “Astaghfirvllah, nauzub1llahi min zalik. Allahvakbar. Yang sebenarnya, wajah budak berkenaan memang macam muka saya.”

“Sebenarnya, budak itu yang di lihat dalam Instagram mervpakan anak kepada kakak saya.”

Dalam pada itu, Aizat juga kini telah mengakvi bahawa dirinya sedang berbahagia dan hati berbunga-bunga.

Aizat akvi dia sedang menjalin hubungan cinta dengan wanita yang bernama Elyssa Alia.

Malahan hubungan dirinya dengan Elyssa Alia sudah masuk ke fasa yang serivs.

Penyanyi berumur 33 tahun ini telahpun datang mer1sik kekasih hatinya pada bulan Februari yang lepas.

“Senang cerita, dia merupakan teman wanita saya. Untuk perkara selepas ini, nantilah saya akan ceritakan kemudian.”

“Dengan keiz1nan dari Illah1, memang ada dalam perancangan (untuk mendirikan rumah tangga). Dia memang insan yang amat istimewa dalam hidup saya.”

Apabila ditanya bagaimana mereka boleh berjumpa dan menjal1nkan hubungan, Aizat memberitahu, dia mula kenali Elyssa sekitar tahun 2020.

Kini Elyssa merupakan indiv1du yang bertanggungjawab menguruskan kerjayanya selain menjadi manager syarikat milik Aizat iaitu Kasi Gegar Entertainment.

“First time saya bertemu dengan dia semasa dia bertugas sebagai penyampai radio untuk Rakita.”

“Elyssa ni seorang yang ist1mewa dan penyayang betul. Dia amat menyukai budak-budak. Itu antara ciri yang buatkan saya jatuh hati padanya.”

“Insya4llah jika tiada ar4l melintang, akan berlangsung pada tahun ini. Sekarang ni memang saya tak boleh nak cakap apa-apa lagi dan tak dapat nak beri kata putus.”

Elyssa Jatuh Hati Dengan Aizat

Kata Elyssa, di matanya, Aizat dilihat sebagai seorang lelaki berpegangan ag4ma yang cukup dan ia menguatkan lagi nalurinya bahawa dialah lelaki tepat yang mampu membimbingnya ke jalan yang baik.

“Terus-terang, apa yang membuatkan saya suka pada dia ialah pegangan agam4nya. Dia nampak sangat ‘chill’ dan tentunya semua orang nak berubah ke jalan yang baik. Aizat adalah lelaki pertama yang im4mkan saya waktu bulan puasa tahun lepas.

“Jadi, ia buat saya rasa dia mampu bimbing saya ke arah lebih baik. Bagi saya, dia mempunyai hati yang sangat besar di sebalik orang tengok dia begitu.

Selain itu, ditanya mengenai perkenalan mereka, kongsi Elyssa, mereka awalnya menjalin hubungan persahabatan dan sering menjadi teman makan memandangkan kedua-duanya sukakan makanan.

“Bagi saya, perkenalan dan hubungan saya ini sudah diatur cantik oleh Tuhan. Kami berdua pun suka makan. Saya tak pernah kenal lelaki yang suka makan macam saya, dan dia pula tak pernah kenal mana-mana perempuan yang makan banyak daripada dia. Agaknya dari situ timbul rasa suka,”selorohnya.

Untuk info, sebelum ini Elyssa pernah menjadi hos untuk program Jom Wayang disaluran HyppTV dan kemudian beralih ke stesen radio RAKITA sebagai seorang penyampai.

Itulah kenyataan awal Aizat Amdan tentang status hubungannya. Semoga segala urusan dipermudahkan buat Aizat Amdan dan pasangan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:Utusan Malaysia