“Neelofa dah tunjuk Bilal laa..”- Tunjuk lengan Bilal tapi lain pula yang jadi tumpuan netizen- Lubuk Viral

Menerusi satu rakaman yang dikongsikan oleh selebriti hijabista tersohor, Noor Neelofa yang baru baru ini telah bergelar seorang ibu kepada putera sulongnya, Muhammad Bilal menjadi bualan semua apabila ramai yang tertunggu tunggu detik selebriti tersebut untuk berkongsikan wajah anak mereka pada semua peminat beliau. Penungguan demi penungguan, Neelofa kini sikit demi sedikit berkongsikan kisah Bilal di akaun Instagram milik beliau dan membuatkan ramai tidak sabar melihatnya..

Bayangan muka Bilal masih tidak dapat diketahui umum, namun sedikit demi sedikit, Neelofa telah berkongsikan badan anak lelaki yang comel sambil bergerak gerak. Ketika beliau berbual bersama dengan aanak beliau, beliau telah memegang lengan anaknya dan membuatkan ramai yang tidak sabar melihat wajah si kecil tersebut. Lengan yang sihat itu menjadi tumpuan ramai apabila Neelofa menyatakan ada tanda lahir pada lengan Bilal sambil menunjukkan di mana terletaknya tanda lahir tersebut. Para peminat yang begitu meminati artis tersebut berasa sangat beruntung kerana artis kesayangan beliau sedikit demi sedikit berkongsikan kisah Bilal kepada semua.

Tontonan penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Sejak bergelar sebagai seorang ibu, kehidupan beliau berubah sekelip mata kerana beliau perlu menjaga anak beliau yang kini semakin membesar. Pelbagai tips yang beliau kongsikan untuk para ibu di luar sana seperti tips pemakanan sampai tips penjagaan anak yang rapi. Bagi beliau, keselesaan anaknya perlu menjadi keutamaan dan harus dititikberatkan kerana waktu ini merupakan waktu terpenting kerana beliau dapat melihat Bilal membesar dengan sihat di depan mata beliau sendiri..

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Instagram