Pemuda pulang ke pangkuan keluarga setelah 4 tahun terpisah, ramai seb4k bila sujud syukur di kaki ibu – Lubuk Viral

Sejak p4ndemik mel4nda dunia, pasti ramai ibu bapa, anak menantu dan saudara mara yang sudah lama tidak berjumpa. Semua ini demi keselamatan dan yang terbaik untuk semua pihak.

Namun, kini keadaan persekitaran kita nampaknya semakin baik, dimana lar4ngan merentas negeri dan perintah kawalan pergerakan tidak lagi dilaksanakan. Oleh itu, kita semua berpeluang pulang ke kampung untuk beraya bersama insan tersayang tidak lama lagi.

Dalam menyambut bulan Ramadan baru sahaja tiba, sudah tentu ramai yang r1ndu untuk berbuka puasa bersama ibu bapa yang berada di kampung serta ahli keluarga yang lain. Sama seperti kisah yang akan kami kongsikan ini, dimana pemuda ini difahamkan kembali ke pangkuan keluarga setelah empat tahun terpisah.

Menerusi satu video yang dikongsikan di laman tiktok waizwafiharraz, kelihatan seorang pemuda bergegas memelvk seorang lelaki yang dipercayai merupakan bapanya setelah sekian lama tidak bertemu.

Perantau Korea pulang ke kampong jumpa keluarga selamat hari Raya @saudagarjpkr” tulis waizwafiharraz di ruangan kapseyn.

Video:

@waizwafiharraz Perantau Korea pulang ke kampong jumpa keluarga selamat hari Raya @saudagarjpkr ♬ Ya Allah – Wali

Apa yang membuat ramai seb4k ialah ketika lelaki tersebut sujud syukur di kaki ibunya, serta memelvk wanita tersebut.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 72.6k tontonan, 6.8k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut seb4k dengan tindakan lelaki tersebut.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: tiktok waizwafiharraz