“Pakwe hantar awek pergi sekolah…” pelajar tersenyum pakwe sanggup hantar pergi sekolah .

Baru- baru ini tular satu video memaparkan seorang pelajar perempuan sekolah menengah yang dihantar suaminya di awal pagi sehingga menerima pelbagai reaksi netizen.

Terbaru, seorang lagi pelajar turut menjadi perhatian ramai apabila teman lelakinya seolah-olah bertindak ‘sweet’ dengan menemani remaja perempuan tersebut ke sekolah.

Apa yang membuatkan ramai ternganga ialah orang yang sanggup menghantar gadis ini adalah teman lelakinya yang duduk jauh dari sekolah yang mana dari Perak ke Selangor.

“Dari Ipoh ke Selangor hantar awek pergi sekolah…”

Perkongsian @milotabur di Tiktok meraih perhatian ramai yang tergamam melihat kesanggupan seorang teman lelaki menghantar teman wanitanya ke sekolah meskipun dengan jarak kira-kira 200 kilometer.

Hanya menaiki motosikal, empunya video menjelaskan teman lelaki sanggup menghantarnya dari Ipoh ke Selangor dengan jarak perjalanan melebihi kira-kira 4 jam dengan menaiki motosikal.

Video pendek berdurasi enam saat itu kelihatan @yayaeaa._ tersenyum gembira ketika berada di atas sebuah motosikal sambil dirakam oleh kekasih hatinya.

Video tersebut setakat ini ditutup ruangan komen oleh empunya akaun dan mendapat 491.8 ribu viewers dan 23.3 ribu likes.

Siap salam cium tangan…

Malahan, sebelum melepaskan kekasih hati masuk ke pagar sekolah, mereka dilihat bersalaman sebelum berpisah menguruskan urusan masing-masing.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.tiktok.com/@yayaeaa.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*