Ibu Sendiri Disangkakan Pengantin Perempuan, Kecantikannya Pula Dipuji Netizen – Lubuk Viral

Seorang ibu merupakan seorang sahabat bagi seorang yang bergelar anak. Ibu merupakan individu yang sentiasa ada bersama kita tidak kira susah atau senang. Tidak kira apa yang berlaku, seorang ibu akan ada untuk kita tidak kira masa dan ketika.

Tidak hairan la ramai yang menjadikan ibu teman rapat mereka. Selalunya seorang ibu ini akan rapat dengan anak lelaki kerana ibu merupakan teman wanita pertama yang hadir dalam hidup anak lelaki ini dan sememangnya anak lelaki yang selalu menjadi peneman dan pelindung kepada seorang ibu.

Bila bercakap tentang seorang ibu dan seorang anak lelaki, sebuah perkongsian tentang video seorang ibu yang dianggap pengantin perempuan kepada anak lelakinya kerana si ibu tersebut dilihat sangat muda dan bila bersama anak lelakinya yang hendak berkahwin itu, dilihat bagaikan pengantin perempuan.

Perkongsian video itu membuatkan ramai yang mengalirkan air mata kerana seorang ibu yang dilihat sedih apabila anak lelaki kesayangannya yang ingin berkahwin dan memeluk anak lelakinya itu tapi kecantikan si ibu yang menjadi perhatian ramai.

Video:

@colossalweddings A hearfelt moment between the groom and his mother #fypsg #foryou #weddingtiktok #motherslove #emotional #ColossalWeddings #singapore ♬ original sound – Sarah Cothran

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang memuji kecantikan ibunya yang diibaratkan Seperti anak gadis dan menyamakan kecantikan ibunya itu diibaratkan pengantin anak lelakinya itu.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok colossaweddings