Gadis Ini Sanggup Dtg Terawikh Awal Hanya Untuk ‘Usha’ Imam Hensem. Selepas Ram4i Kec4m G4dis Itu Tampil Cerita Sebenarnya – Lubuk Viral

Sejak memasuki bulan Ramadan sudah pasti ramai yang akan hadir ke masjid bagi menunaikan solat Tarawih.

Semestinya, alunan bacaan imam yang merdu akan lebih menarik orang ramai untuk hadir ke masjid.

Namun begitu, lain pula kisah seorang wanita ini apabila dia ‘terpukau’ mendengar alunan suara merdu seorang imam di sebuah surau berdekatan dengan rumahnya.

Terpikat dengan imam

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang wanita dikenali sebagai Ayunies di TikTok, wanita tersebut menyatakan bahawa dia sering hadir ke surau tersebut untuk solat secara berjemaah.

Namun, apa yang menarik perhatian netizen adalah wanita berusia 22 tahun ini meluahkan bahawa hatinya sudah terpikat dengan imam di surau berkenaan.

Alhamdulillah waktu yang dinantikan solat dah boleh rapatkan saf. Everyday saya selalu solat jemaah dekat surau ni, but saya ada hati dekat someone, dia pun selalu datang surau ni hari-hari sebab dia imam dekat sini.

Ujarnya lagi, setiap hari dia akan datang awal semata-mata untuk ‘stalk’ imam berkenaan dari jauh kerana ia membuatkan hatinya berasa sejuk dan adakalanya dia merasa rendah diri dan tidak layak untuk imam tersebut.

Tahu tak kenapa saya rasa fall in love sangat-sangat sebab setiap kali solat suara dia merdu sangat-sangat masyaAllah.

VIDEO:

Gadis Ini Ceritakan Siapa Imam Itu Sebenarnya

Walau bagaimanapun, di video yang lain, wanita berkenaan menjelaskan bahawa imam tersebut sebenarnya merupakan suaminya serta mengatakan bahawa dia tiada sebarang niat untuk mengambil suami orang.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/