Siap Letak Tangan Atas Dada Papa, Ragam Comel Hayder Tidur Cairkan Hati Peminat – Lubuk Viral

Pelakon Eyra Hazi dan Haziq telah mendirikan rumah tangga pada 1 November 2019. Pasangan itu telah dikurniakan anak sulung lelaki, Muhammad Hayder Qhalish pada 15 Ogos 2020 dan kini telah memasuki umur dua tahun.

Saban hari banyak perkembangan tentang kecomelan anak lelaki sulung eyra itu yang memang mencuit hati sesiapa sahaja yang menontonnya. Seolah-olah mengetahui bahawa akan mendapat adik, Muhammad Hayder dilihat manja dengan ayahnya.

Perkongsian sebuah video di aplikasi Twitter milik Eyra Hazali menjadi tular kerana memaparkan kemanjaan Muhammad Hayder yang sedang tidur bersama ayahnya. Walaupun si ayah sedang tidur, tetapi apabila dipelvk oleh anaknya itu, si ayah akan tetapi juga memelvk dan mencivm anaknya walaupun dalam tidur.

Menurut Eyra, suaminya itu memang sangat menyayangi anak lelakinya itu dan dalam tidur pun kalau anaknya itu memelvknya pun dia tetap akan tersenyum. Video berdurasi 22 saat itu mendapat 10 ribu retweets kerana kecomelan anak dan suaminya itu.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula ramai yang “melting” melihat kecomelan anak dan ayah itu dan turut memuji kecomelan Muhammad Hayder yang semakin hari semakin comel.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Twetter Eyra Hazali