(VIDEO) “Berdos4 Ke Saya..” – Isteri Kedua S4yu Dihalang Masuk Tatap Jen4zah Suami Oleh Isteri Pertama – Lubuk Viral

Baru-baru ini tular di applikasi TikTok, hantaran video oleh seorang pengguna dikenali sebagai Lena Lynn yang berkongsi kisah s4yu apabila tidak dapat melihat jen4zah suaminya buat kali terakhir.

Difahamkan, dia merupakan isteri kedua kepada suaminya tetapi telah dihalang oleh pihak keluarga tuan rumah dan isteri pertama walaupun dia sudah cuba untuk berbincang dengan baik.

Malah, adik beradiknya juga turut cuba berbincang untuk mendapat kebenaran masuk untuk melihat arw4h namun tetap dihalang.

isteri

Berdos4 ke saya menjadi isteri kedua..

Menerusi video tersebut, Lena juga kecew4 apabila haknya sebagai isteri kedua tidak diendahkan walaupun dia yang banyak menjaga suami bagai menatang minyak yang penuh.

Video:

@touchlena Sambungan VTT jawapan kenapa Jenazah Suami saya berpindah Lokasi. Jgn tabur Fitnah dan Percaya bile Hanya dengar Sebelah Pihak saje. #alfatihah #kematian #suami #family #zalim ♬ Sedih – Instrumental – Asraf Studio

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut memberikan pelbagai reaksi yang kebanyakkannya memberi semangat kepada wanita itu.

Kalau tak terima sekalipun, biarlah dia tengok suaminya buat kali terakhir. – Netizen.

Allahu.. kej4mnya diaorang sampai saat macam ni pun masih pandang orang hin4 macam tu, sabar ya sis, semoga terus kuat..” tulis seorang pengguna TikTok.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : beautifulnara