“Gelak depa ni boleh berjangkit nohh”, Rakaman Dato’ Seri Vida ketawa Bersama Seorang Tiktokers Mencvri Jutaan Tontonan! – Lubuk Viral

Selepas menjadi bahan bualan beberapa minggu lalu menerusi single terbaharunya, Ku Ikhlaskan, pengasas kosmetik yang juga Presiden Netizen menyerlahkan bakat terpendamnya dengan menyanyikan lagu tersebut secara langsung di pentas akhir Big Stage 2022.

Terbaru, tular satu video yang memaparkan Dato’ Seri Vida bersama seorang gadis gelak besar ikutan satu permintaan dari netizen menerusi lama hiburan Tiktok.

Seperti sedia maklum, Personaliti dan juga usahawan terkenal Dato’ Seri Vida dikenali dengan sikap yang peramah dan yang paling penting memiliki gaya ketawanya yang tersendiri yang mana mampu membuat penonton tidak senang duduk. Baru-baru ini tular satu rakaman yang mana Dato’ Seri vida bersama seorang gadis yang turut dikenali telah mencuri perhatian kerana gelak ketawa mereka berdua mencuit hati penonton.

Video yang tular tersebut memaparkan Dato’ Seri Vida bersama seorang gadis yang bernama Rozyana gelak sakan sehingga ada yang mengatakan “Gelak depa ni boleh berjangkit nohh”.

Kedengaran gaya tawa mereka hampir sama. Memang riuh! Berikut adalah perkongsian rakaman gaya usahawan kosmetik ini ketawa yang telah dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama rozyana93:

@rozyana93 Reply to @ainul_mardhiahz Agak2 boleh lawan @datoserividaofficial tak? ? #thebelenriuh ♬ original sound – rozyanaroslan2

Sehingga hari ini perkongsian tersebut telah meraih lebih 1.6 juta tontonan dan 307 ribu likes. Rata-rata warganet yang menyaksikan rakaman tersebut meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Tiktok @rozyana93