Ramai Tak Kenal Siapa Suami Dian P Ramlie Sampai Dikatakan Pernah Kahwin Dua Kali, Akhirnya Dia Tamil Perjelaskan Semuanya!

Meskipun jarang kongsi hal peribadi, termasuk kehidupan rumah tangga sepanjang empat dekad mencipta nama, itu tidak bermakna Dian P Ramlee bebas daripada sasaran gos1p.

Dian dikatakan pernah dua kali bernikah selain dianggap j4nda kerna tidak berkongsi wajah suaminya, sedangkan rumah tangganya yang dibina bersama Md Amanti Ahmad pada 28 September 1981 tersebut kekal utuh.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik oleh pelakon itu sendiri di laman instagram miliknya, Dian tampil memperkenalkan suaminya yang sudah dikahwini sejak 41 tahun lalu.

“Ini lah suami mummy, dari dulu sampai sekarang… the only one , masih lagi bersama” katanya

Suami saya daripada dulu sampai sekarang cuma seorang dan kami masih bersama. Kami berkenalan sejak daripada usia 19 tahun dan setahun selepas itu kami bertunang kata Dian.

“Kami bernikah ketika usia saya 23 tahun dan alhamdulilah, rumah tangga kami betahan sehingga sekarang. Dalam hal peribadi saya, saya agak kons3rvatif dan tidak suka gos1p serta publisiti,

Walaupun saya hanya menikah sekali tetapi masih ada yang membuat cerita yang kononnya saya pernah duakali kahwin, selain dikatakan j4nda apabila tidak berkongsi gambar bersama keluarga” katanya

Hasil perkahwinan mereka, Dian ataupun nama sebenarnya Salfarina Mum dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Md Al Safrin, Siti Arianti dan Siti Adianti.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Youtube

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*