“Bam Bamnya Dia Cute Betul” – Geram Tengok Anak Dayana Roza, Makin Besar Makin Comel ! – Lubuk Viral

Dilahirkan pada 20 Julai 2021, pergi mana-mana Astrid akan jadi perhatian. Sebelum ini, Dayana atau nama sebenarnya Nur Dayana Kamsun Baharin ada maklumkan walaupun di awal kelahiran Astrid perlu dipantau rapi oleh doktor, kini perkembangannya tak macam bayi pramat4ng.

Jika bayi dan kanak-kanak dari ibu bapa yang tidak terkenal seperti artis pun pasti akan menjadi rebutan dan sorotan ramai orang, Apatah lagi jika dibandingkan dengan anak-anak artis tempatan.

Makin besar, makin banyak akal dan dengan mata yang bulat serta suka tersenyum memang buat semua orang geram dengannya.

Apabila ada peminat bertanya apa rahsia Astrid membesar dengan sihat, Dayana menjelaskan rutin tidur dan minum susunya memang teratur.

Betullah seperti apa yang dikongsikan oleh pakar kanak-kanak pun, jika bayi mendapat tidur yang berkualiti di samping penyusuan yang betul, berat bayi akan naik dengan konsisten.

Dayana Roza dan suami A’dale Adham Ayahudin mendirikan rumah tangga pada tahun 2020 dan dikurnaikan seorang cahaya mata perempuan yang diberi nama Astrid Raheeya sebagai pelengkap dan penyeri hidup mereka.

Video terbaru Astrid Raheeya yang dimuatnaik oleh Amyra Rosli ke laman Instagramnya itu sekali lagi telah mendapat perhatian netizen dan peminat yang ger4m melihat kecomelan anaknya itu.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dayana Roza (@dayanaroza)

Posting terbaru Amyra Rosli dengan kapsyen she’s too busy playing with her new toy from @mothercaremalaysia . baba & mama sibuk nak press press also itu meraih ribuan likes dari para peminat yang rata-rata geram dengan gelagat Astrid.

KOMEN NETIZEN:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : INSTAGRAM DAYANA ROZA