Tidak Pu4s Hati Apabila Pelajar B40 Kena H1na, Netizen Buat Kerja Cari Rumah Pensyarah Terbabit Sampai Mereka Temui Sesuatu- Lubuk Viral

Orang kata apabila benda dah m4rah macam-macam perkara boleh jadi. Bukan setakat membahay4kan nyawa sahaja kadang kala d3ndam tersimpan itu yang paling menakut kan.

Mungkin sebab itulah kita perlu menjaga percakapan dan bahasa kita agar tidak mengvris hati orang lain hingga akhirnya mengvndang padah pada diri sendiri.

Sama seperti kes pensyarah yang tvlar hari ini apabila di katakan memarahi seorang pelajarnya hingga melvkakan hati.

Netizen mula cari alamat pensyarah?

Disebabkan video pensyarah tersebut telah tvlar dan mendapat perhatian ramai, nampaknya warganet mula meng0rek lebih mengenai maklumat mengenai pendidik tersebut.

Malah, sebuah vide0 dimuat naik di platform TkT0k dikenali sebagai @nak_10k_follower memaparkan pencarian rumah pensyarah tersebut menerusi ‘G0ogle Map’.

Difahamkan, alamat tempat tinggal pensyarah ter sebut juga telah tvlar hingga ramai yang mengakui bahawa mereka berjiran dengan nya.

Bagaimana, pemilik akaun tersebut memaklumkan bahawa dia hanya mencari maklumat alamat tersebut berdasarkan apa yang tersebar di media s0sial.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet mula mempers0alkan adakah itu sememangnya rumah pensyarah tersebut atau sebaliknya.

Malah, ada juga yang bimbang sekiranya berlaku sesuatu yang bvruk terhadap wanita berkenaan.

Betul ke rumah dia?

Identiti Pelajar Yang Kena Marah Pensyarah Dijejaki Netizen, Apa Yang Mereka Jumpa Mengejutkan

Belum pun sempat 24 jam selepas video tular, pemilik akaun Twitter yang juga telah memuat naik rakaman pensyarah memarahi pelajar didapati telah memadam video tersebut.

Hal itu sekaligus membuatkan warganet tumpang risau sekiranya insiden tersebut memberi impak kepada pelajar (mangsa amuk) berkenaan sehingga menjejaskan masa depannya.

Mangsa dah tamat pengajian

Walaubagaimanapun, tampil seorang warga Twitter memaklumkan bahawa pelajar terbabit rupanya telah tamat pengajian.

Jadi, sebarang tindakan yang mungkin dikenakan sama sekali tidak akan menjejaskan gelarannya sebagai pelajar selain mendapati cubaan menjejaki penyebar video juga berdepan kesukaran.

Susulan ciapan tersebut, ruangan komen dipenuhi pelbagai respon berhubung hantaran yang tular.

Tidak berpihak kepada pensyarah, dan tidak juga berpihak kepada pelaku yang telah menyebarkan video tersebut selain berharap agar ada kebenaran di sebalik semuanya.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.aud1r8.com/