Anak Stacy Dan Akim Muncul Dalam Video Masak, “Mak2 Bile Marah Keluarlah” – Lubuk Viral

Gelagat anak-anak terkadang mampu membuatkan kita tertawa dengannya. Apatah lagi bila anak kecil ini sering membuat hal pelik dan ri4k mukanya nampak sangat bersahaja.

Ini yang dilakukan oleh anak kepada pasangan penyanyi, Stacy dan Akim Ahmad dalam sebuah rakaman tular. Dalam perkongsian tersebut kelihatan anak Stacy dan Akim muncul dalam video masak.

274251171_4964142966979924_3668223518915100517_n

Anak mereka diberi nama Eshaal tiba-tiba muncul di sebelah ibunya yang sedang memasak. Dia kemudiannya terus menerpa seakan mahu masuk ke dalam kuali yang diletakkan di lantai. Terkejut dengan perbuatan anaknya itu, Stacy menegvr dan memegang Eshaal.

Berikut adalah perkongsian rakaman anak Stacy dan Akim muncul dalam video masak yang telah dimuat naik menerusi akaun TikTok teamsangatgilastacy:

@teamsangatgilastacy Bila eshaal mahu try kasih masuk kaki dalam kuali ? #stacyanam ♬ original sound – TEAM SGS

@teamsangatgilastacy Kalini tiup lilin pulak… ? #stacyanam #akimahmad ♬ original sound – TEAM SGS

Mendebarkan sungguh! Mujur Eshaal tak sempat ‘masuk’ ke dalam kuali tersebut. Apa-apa pun rakaman ini telah meraih lebih sejuta tontonan dan 137 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Harus tu tak sah kalau tak kena marah. Beginilah mama2 Sabahan”

anak stacy 4

“Comel je Stacy sebut astaghfirullah pastu sambung plak part kamu jadi udang kecil tu. Ahahaha Eshaal nak join mama main masak sebenarnya tu”

anak stacy 3

“Mak2 bile marah keluarlah loghat negeri memasing”

anak stacy 2

“Nasib baik Stacy sempat tangkap kaki Eshaal. Kalau tak jadi udang kecil”

anak stacy 1

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : hcl