“Hahaha apela Aedy ni”- Berdekah netizen gara2 Aedy Ashraf ajak datang ‘majlis’ – Lubuk Viral

Baru-baru ini kecoh di media sosial selepas Amelia Henderson dan pelakon, Aedy Ashraf muncul di satu acara yang mana mengundang peminat setia drama Kisah Cinta Kita terlalu gembira melihatkan gelagat mereka.

Ini gara-gara Aedy Ashraf berani ‘melamar’ Amelia Henderson sebagai kekasih. Kedua-dua pelakon ini bagaimanapun sebelum ini begitu popular dengan memegang watak sebagai pasangan, Amer dan Aleesa sehinggakan ramai terkesan dengan lakonan mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ?????? (@ameliath)

Namun begitu, selain momen sweet mereka itu hangat diperkatakan ramai dan nampaknya sekali lagi kedua-dua pelakon utama Kisah Cinta Kita ini viral sehinggakan mengundang dekah warganet.

Kelihatan menerusi rakaman yang turut dengan pantas masuk ke ruangan fyp atau for your page di aplikasi TikTok ini memaparkan Aedy Ashraf dan Amelia Henderson mengambil gambar bersama.

Namun tidak semena-mena pula selepas itu, Aedy Ashraf sempat mengajak untuk ke majlis mereka sehingga menyebabkan Amelia Henderson dilihat tersipu-sipu malu.

@ameliath_fans AHAHAHA AEDY!! ?? #ameliahenderson #aedyashraf #fyp #foryoupage #fy #xyzbca ♬ bunyi asal – sim4ameliath ??

Menerusi perkongsian di akaun, ameliath_fans itu nampaknya warganet diruangan komen turut tercuit hati dengan gurauan mereka.

“Ish, naughty betoi la dak Aedy nih. Hang tak kawan betoi betoi dengan Amelia siap hang…”

Aedy

“Mengcomel betul perangai Aedy…”

IMG_20220329_105815Aedy

“Datang berjemaah bawa satu Squad, ha ambik kau, kita kasi serbu majlis dia”

IMG_20220329_105842IMG_20220329_105856

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL