Kec0h Satu Dunia Chris Rock DiIemp4ng Will Smith Masa Live, Afdlin Shauki Tampil Beri Pendapat – Lubuk Viral

MEMPERLEKEHKAN kondisi kepala botak isteri Will Smith iaitu Jada Pinkett yang mengalami masalah Alopecia atau keguguran rambut, pelawak Chris Rock dilemp4ng pelakon tersebut dalam acara Academy Awards.

Chris atau nama sebenarnya, Christopher Julius Rock berjenaka tentang Jada mempunyai potensi untuk berlakon dalam filem G.I. Jane disebabkan kepala botaknya yang sesuai dengan karakter filem berkenaan namun jenaka tersebut membuatkan Will naik angin.

Will yang tercalon dalam kategori Pelakon Lelaki Terbaik untuk filem King Richard naik ke atas pentas dan melempang Chris kerana tidak berpuas hati dengan mulut celop4rnya.

Disebabkan insiden tidak dijangka tersebut, siaran langsung Academy Awards yang dipancarkan menerusi saluran Showcase Movies (Astro 413) tergendala seketika di Malaysia.

“Tolong jangan sebut nama isteri saya di celopar kamu,” teriak Will atau nama lengkapnya, Willard Carroll Smith II selepas tangannya ‘terbang’ di wajah Chris.

Sekadar info, isteri Will, iaitu Jada menderita masalah keguguran rambut kronik atau alopecia yang didedahkan kepada umum sejak hujung tahun lalu.

Afdlin Shauki  Tampil Beri Pendapat

“Saya minat will smith dan chris rock. Dan inslden ni mengejutkan satu dunia. Kenapa perlu result ke vi0Ience. Tak puas hati settle dgn polis atau lawyer la. Aduyai. Kalau kena masuk penjara kan sia-sia. Bukti ada live di televisyen.”

Berikut reaksi dari netizan

“Will Smith, contoh Suami Gentleman. Walaupun Jada dah mengaku cur4ng dengan August pun masih lagi sudi mempertahankan nama baik isteri tercinta. Hebat Cinta Will Smith ni.Dan ini tiada kaitan dengan D4YUS. Jgn terceduk faham. Ini soal prinsip dan sikap seorang suami. Soal D4yus, soal hukum.In other hand, Chris pun hebat juga, dia pun dengan gentleman dan supercool meneruskan amanah emcee yang dipikulnya walaupun ada moment2 awkward di situ. Tapi show must go on…Aku pandang Dan digest scene hebat ini sebagai satu ilham. Ilham utk menjadi insan yang lebih baik. Thanks to both, Chris and Will – You’re guys are ROCK!” tulis seorang netizan

“Dia mgkin rela masuk penj4ra dari maruah bini diperkotak-katikan. Kalau isteri abg pun kena mcm ni, abg nk senyap? Senyum2? Biarkan org dok kvtuk2 bini abg, satu dunia tngok kot. Sanggup? Well, suami mcm tu kita perlukan. Tak pikiaq panjang teruih boh sedaih demi pertahankan maru4h isteri. Good job !

“Tu kat luar negara, terbaik n profesional. Law dlm negara gamaknya snyum n ketawa je la. Lawak double meaning pn org duk gelak lg. Lawak kvtuk badan beruniform pn org gelak je coz lawak kn.. Pas tu nk salah kn org lain.. Dh ketandusan idea kot. Open minded la tngok mcmana org luar perluaskan seni diorg.. Tindakan yh dibuat kerana mempertahankan maruah isteri dia.. Salute to you will.. Ni yg patut diikut.. De berani ke buat mcm tu. Org malukn wife kita di khalayak ramai, kita balas on the spot..”

“Jada ada peny4kit alopecia areata yang memaksa jada smith tu botak kan kepala. Jadi lawak chris rock kira mcm tak sensitive lagi2 kat perempuan yang terpaksa botak kan kepala. Saya nampak la dimana kemarahan will smith datang. Semuanya berlaku dengan cepat dan culture orang berkulit mereka tidak suka main s4man2. Bagi je teruss”

kredit: FB Afdlin Shauki

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : trendingsgt