“Teringat Waktu Mula-Mula Pis4h Dulu,” – Abby Abadi Buat ‘Thro0wback’ Sempena Hari Ulang Tahun Kel4hiran Anak – Lubuk Viral

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon Abby Abadi. Untuk pengetahuan semua, hasil daripada perkongsian hidup bersama Norman Hakim, mereka dikurniakan 3 orang anak. Walaupun sudah lama berpisah, hubungan mereka sekeluarga sangat akrab sehingga sekarang.

Baru-baru ini Abby telah telah berkongsikan satu video di akaun Instagram miliknya. Video itu memaparkan sambutan hari ulang tahun kelahiran anak sulungnya iaitu Danish Hakim. Abby juga mengambil peluang itu untuk throwback gambar Danish ketika kecil bersama ayahnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Abby Abadi (@abbyabadi_official)

Menerusi kapsyen posting tersebut, Abby telah berkongsi cerita perjalanan hidupnya setelah berpisah dengan Norman dahulu. Tambah Abby, dia sendiri tidak menyangka ramai yang cuba mendekati dirinya sehinggakan ada jejaka dari Dubai yang melamarnya.

Sumber: Instagram Abby Abadi

Namun menurut Abby, dia sangat bersyukur kerana perancangan Tuhan adalah yang terbaik. Hubungan anaknya dan Norman Hakim tidak pernah terputus malah semakin bahagia bersama mommy dan daddy. Abby juga bersyukur kerana masih dipanjangkan umur untuk melihat anak-anaknya membesar.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminat kagum dengan ketabahan Abby dan mengatakan bahawa Abby merupakan ibu yang terbaik untuk anak-anaknya.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/