[Video] Anak Perempuan Dibuang Menantu, Mama Ekora Turun Naik Mahkam4h Syukur Dah Bersatu Kembali – Lubuk Viral

Tahun lalu sempat tvlar di serata media sosial kisah seorang ibu di Kelantan telah dilap0rkan kepada pihak p0lis selepas dikatakan mengas4ri anaknya sendiri hanya gara-gara tidak berpuas hati tentang status WhatsApp.

Sejak kejadian berkenaan, si anak telah pun keluar dari rumah dan tinggal bersama keluarga suaminya.

Sekeras-keras Hati Seorang ibu Pasti Menangis Apabila Anak Dih1na

Walau bagaimanapun, beberapa bulan kemudian perkahwinan remaja berusia 17 tahun tersebut yang dikenali sebagai Uji dikatakan g0yah dan mula pindah keluar dari rumah suaminya. Si ibu yang mendengar perkembangan terbaru anak perempuannya itu jelas tidak dapat menahan tangis.

@ayuesyaz966 #ekora #ikaekora #puteriekora #fyp ♬ bunyi asal – mek jie?

Namun terbaru menerusi satu sesi live, hubungan anak dan ibu tersebut sudah pun kembali pulih. Lebih menggembirakan, remaja berkenaan juga turut pulang dan tinggal di rumah lamanya seperti dulu lagi.

Dalam rakaman tersebut, kedua-duanya dilihat mendakap erat satu sama lain seolah-olah melepaskan kerinduan dan perselisihan faham yang terjadi sebelum ini.

@ervan818sedih + sebok happy sgt2 tgk kakak blk gn mama doh ? duk molek gn mama pah ni ..abg wan doa yg trbaik utk kakak n mama amin ❤️♬ original sound – Ervan Rizuan

@fazlin_lee96 Kasih sayang yg tanpa mengharapkan balasan serta yg takkan terbalas adalah kasih sayang seorang ibu ❤️ #ikaekora#ekora#ekorabeauty#mamaekora#uji#fyp ♬ original sound – Liyn

Terdahulu, wanita tersebut sempat turun naik mahk4mah untuk mendapatkan semula hak penjagaan remaja itu selepas dibuang suami sendiri. Malah dia juga cukup sedih melihat keadaan si anak yang kelihatan semakin susut badan ketika di bawah jagaan lelaki tersebut.

Sumber : TikTok Ekora8888, ervanrizuan & ayuesyaz

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://www.viralmy.me