Fizo Omar di ‘Llbas’ Sesuatu Ketika Sy0k naik jetSki ,Bila Tengok Semula Rakaman Rupanya Tk sangka- Lubuk Viral

Pelakon, Fizo Omar di Instagram nampaknya mengundang tawa peminat dan rakan selebriti selepas dia berkongsikan disebalik kejadian dia bermain jet ski.

Umum diketahui, Fizo Omar sering dilihat meluangkan masa melakukan aktiviti yang boleh tahan lasak dan sebelum ini, isterinya iaitu Fazeera Nazri Aziz juga dipuji kerana turut sertai hobi Fizo Omar.

Walau bagaimanapun, Fizo Omar yang sering berkongsikan perkembangannya di platform Instagram sehingga 2.3 juta pengguna lain telah mengikutinya turut tidak dapat menahan ketawa selepas menyaksikan kesudahan dia melakukan aktiviti jet ski.

Dia yang dilihat menaiki jet ski seorang diri turut berkata di ruangan kapsyen, “Tengah layan high speed, sekali… nak amik kau! Memang rare lah… tak tahu lah nak cakap, rezeki ke nasib tak baik ni. Hahaha,” ujarnya.

Turut terhibur dengan situasi tersebut, Fizo Omar merasakan situasi di lempang oleh seekor ikan itu agak rare dan nampaknya video yang dimuat naik ini mengundang tawa ramai.

Agak menghiburkan melihat kejadian Fizo Omar kena lemp4ng oleh ikan tersebut sehingga ramai diruangan komen menghujani dengan pelbagai seloroh terhadap pelakon terkenal ini.

“Weh hahahaha rare siot…”

“Ikan kata ko jgn…”

“Hahaha dia nak join sekali…”

“Haha steady ikan…”

sumber : HCL

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://earnsupport.com/