“Manja kali dia”- Rakaman Haqiem Rusli & isteri tular bikin ramai tersengih sorang diri – Lubuk Viral

Sejak mendirikan rumah tangga, pasangan sama cantik, sama padan iaitu Haqiem Rusli dan isteri yang dikenali sebagai Anis Sofea ini seringkali menjadi perhatian buat warganet yang dalam pada masa sama meminati mereka.

Manakan tidak, jika Haqiem Rusli pasti diminati kerana bakatnya sebagai seorang penyanyi dan pencipta lagu yang bukan calang-calang bakatnya manakala isteri pemenang tempat ketiga AJL36 ini pula tak kurangnya disukai ramai kerana sikap humble dan matangnya.

Boleh dikatakan pasangan terkenal itu saling melengkapi dan jarang sekali terpalit dengan kontroversi menguatkan lagi ramai yang suka mengikuti perkembangan mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ??ℕ???ℝ- ?????????? (@haqiemrusli98_)

Walau bagaimanapun, Anis Sofea dan Haqiem Rusli nampaknya sekali lagi viral di aplikasi TikTok selepas dilihat membuat live di Instagram yang lalunya ditinggalkan bermacam-macam reaksi di platform tersebut.

Namun begitu, dalam pada mereka berkomunikasi bersama peminat di IG live tersebut, gelagat mesra pasangan bagai pinang dibelah dua ini turut mencuri tumpuan ramai. Perkongsian semula di akaun atas nama, ayzayyn ini bagaimanapun dengan pantas mengumpul ribuan tanda suka.

@ayzayyn Singlet jangan tengok ? part 1.. #haqiemrusli #anissofea #hrxas ♬ original sound – Ayez.

Diruangan komen, ada juga peminat yang tersengih sendiri apabila melihatkan kemesraan pasangan tersebut lalu sempat pula kebanyakannya meninggalkan komen berseloroh terhadap mereka.

“Pertama kali I tengok Haqiem camni…”

Haqiem Haqiem

“Masalahnya aku yang sengih sorang sorang ni kenapa”

IMG_20220317_130044IMG_20220317_130056

“Pastu bahu aku ni nak buat apa”

Haqiem

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL