“Kak Long Nak Berehat, Lupakan Kak Long” – Tak Larat Kena Kec4m, Kak Long Nekad Kurangkan Aktiviti Di Media Sosial

Wanita yang tular dengan panggilan Kak Long 7E, Wan Noor Baizura tampil menjelaskan sekeras-kerasnya tidak berniat untuk meng3jek orang kurang upaya (OKU) ketika sesi siaran langsung Facebook baru-baru ini.
Jelasnya menerusi hantaran terbaharu di Facebook, dia akui setiap tindakannya ketika ini sentiasa diperhatikan masyarakat dan membuka ruang untuk mencari kesilapan.

“Kaklong tak ada ej3k OKv. Kaklong tahu satu Malaysia b3nci Kaklong. Jadi setiap apa yang Kaklong buat, semuanya nampak salah.

“Kaklong faham, setiap apa yang Kaklong tulis, akan menjadi perhatian orang.

“Live Kaklong orang masuk, orang kec4m, orang tunggu kita silap kat mana, orang akan kec4m. Orang akan manipulasi supaya Kaklong nampak salah selamanya,” tulisnya.

Malah, kata Kak Long, dia memahami situasi dan kepayahan yang dilalui oleh OKv setiap hari.

“Kaklong tiada niat lukakan hati OKv. Kaklong faham kesusahan hidup sebagai OKv, yang banyak bersabar, dalam meniti usia.

“Ujian orang OKv pada diri mereka dan famili mereka cukup besar.

“Kaklong doakan semoga hidup mereka dipermudahkan,” tambahnya.

Justeru, disebabkan kecaman bertubi-tubi yang diterimanya sejak beberapa minggu lalu, Kak Long nekad untuk mengurangkan aktiviti di media sosial selepas ini.

“Kaklong plan untuk kurangkan aktiviti di media sosial ni. Terlalu ramai orang neg4tif. Terlalu ramai tunggu masa nak hent4m kaklong.

“Kaklong nak berehat seketika. Korang, Kaklong doakan semoga sihat- sihat selalu. Lupakanlah Kaklong. Kita bukan siapa- siapa,” coretnya.


Kisah Kak Long yang turut mengusahakan perniagaan kosmetik di Dungun, Terengganu itu mula menjadi sorotan apabila video perbalahannya bersama juruwang di sebuah kedai serbaneka tular.

Tidak cukup dengan itu, kehadiran Kak Long di sebuah stesen televisyen untuk program berbentuk Islamik dikec4m tervk oleh netizen.

Belum cukup 24 jam, Kak Long sekali lagi menjadi m4ngsa peluru netizen apabila dipercayai seakan-akan cuba mengej3k netizen dengan perbuatan seperti OKv ketika sesi siaran langsung Facebook.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*