Ayat manis tapi berbisa jawap soalan makcik, Imran Bard bagi ‘setepek’ kena – Lubuk Viral

Tentunya sejak usia kita kecil sehinggalah besar kita tidak dapat lari daripada menerima pertanyaan hal peribadi atau sebagainya daripada sesetengah pihak. Pekerjaan, status perkahwinan sama ada bujang atau berkahwin dan yang paling trending terkini, kereta jenama apa digunakan.

Pertanyaan tersebut sedikit sebanyak sebenarnya memberikan tekanan kepada sesetengah individu apatah lagi jika pertanyaan tersebut mempunyai niat lain.

Jika niat untuk berbual sahaja pasti tidak menjadi masalah. Namun begitu, nampaknya pemuda yang terkenal dengan panggilan Imran Bard menunjukkan situasi seperti itu cukup padu dengan jawapannya pula dikongsikan.

 

Imran (15)

Perkongsian semula menerusi akaun TikTok milik, affizyshaari ini memaparkan kompilasi Imran Bard menjawab soalan daripada makcik avon yang begitu ‘pedas’ jika didengarkan.

Tidak berdiam diri, Imran Bard memberikan jawapan kepada soalan makcik itu dengan cukup padu dimana ayat manisnya ini dalam pada masa sama jika didengar memang berbisa. Sesuailah dengan soalan makcik avon yang boleh tahan turut pedas.

@affizyshaari #imranbard #Fyp #xyzbca #pov #bukanmaen #esekeli #tiktokindonesia #malaysia #lawaktiktok ♬ original sound – AffizyShaari

Ternyata jawapan diberikan oleh Imran Bard tersebut viral dengan menerima pujian warganet. Mana tidaknya, ada-ada sahaja kata-katanya yang dijawab dalam keadaan bersahaja tetapi berbisa.

“Budak ni kan…”

Imran

“Tak pernah terfikir nak jawab cam dia. Hahaha”

IMG_20220317_120547

“Salah satu penghibur aku bila stress kerja”

Imran

Sumberaffizyshaari

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL