“Knape Dia..” Netlzen Kcam TV lslamik Bawa KakLong jadi tetamu jemputan, Akhlrnya KakLong Buka Mulut- Lubuk Viral

Lama menyepl, KakLong 7E atau nama sebenarnya Wan Noor Baizura kini kembali hangat diperkatakan selepas tular gambarnya menjadi tetamu jemputan di sebuah stesen TV Islamik.

Ramai persoal stesen TV jemput Kak Long Meskipun ‘posting’ asal telah dipadam oleh hos dan akaun rasmi stesen TV berkenaan, namun seorang pengguna Twitter ada berkongsi semula hantaran tersebut.

Tlndakan stesen televisyen Al-Hijrah menjemput seorang wanita yang dikenali sebagai KakLong 7E telah mencetvskan kcaman dikalangan netlzen. Ia berikutan pendkwah bebas, Pencetus Ummah (PU) Amin memuatnaik gambar nya bersama wanita tersebut dipercayai menjayakan sebuah program terbitan rancangan itu. Bagaimanapun, PU Amin telah memadam hantaran tersebut kerana mendapat pelbagai kcaman daripada orang ramai.

Mahu Pekerja 7-Eleven Dijemput. Rata-rata daripada mereka meluahkan rasa tldak puas hati dengan tlndakan TV Al-Hijrah kerana menjemput wanita tersebut sebagai tetamu dan tldak menolak ia seperti mencari publisiti. Malah, ada diantara mereka memberi saranan lebih baik menjemput pekerja-pekerja 7Eleven yang terbabit dalam lsu tersebut untuk ditemubual.

Terdahulu, tular di media sosial mengenai sebuah video memperlihatkan wanita berkenaan dilihat sedang mengamvk gara-gara anak lelakinya ditudvh mencurl di sebuah kedai serbaneka, 7Eleven di Paka, Terengganu.

Bagaimanapun, wanita itu sekali lagi membuat siaran langsung di Facebook rasminya dengan membuat permohonanMaaf kepada kakitangan di kedai serbaneka terlibat dan turut menyesali dengan tindakannya.

“Kenapa panggil dia” Sementara itu, meninjau pula ke ruangan komen rata-ratanya mempersoalkan tindakan stesen TV berkenaan dengan menjelaskan bahawa ramai lagi tetamu jemputan yang boleh dipanggil untuk menyampaikan infomasi berguna kepada penonton.

Patutnya panggil mngsa, bukan pemngsa

“Tk adil terus dihntam” Namun begitu, sehingga setakat ini belum keluar sebarang maklum balas daripada pihak stesen TV berkenaan berhubung isu yang tular. Malah, ada yang mengatakan bahawa siaran tersebut masih belum ditayangkan selain merasakan is tdak adil untuk pihak di luar sana menghe, ntam stesen TV itu.

Melihat diruang soslal medla KakLong atau nama sebenar Wan Noor Baizura memuat naik permohonan maaf atas postlng terbabit.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Murai & Redaksl