Tindakan Kekasih Mendi4ng Tangmo Berlari Keluar Dewan Sambil Men4ngis Tak Henti Henti Buat Tetamu Jadi Panik- Lubuk Viral

Umum sedia maklum mengenai upacara pemak4man aktres terkenal, Tangmo Nida yang diadakan 3 hari berturut-turut dari Jumaat hingga Ahad.

Ramai sahabat, malahan rakan artis yang menghadiri upacara tersebut, dilihat seb4k dan masih berharap keadilan berpihak pada Tangmo.

Peminat Tangmo berarak di Bangkok

Bird tak henti men4ngis, mata bengk4k, badan l2su…

Dalam pada ramai yang menangisi pemergi4n Tangmo, kekasihnya, Bird mencvri tumpuan ramai apabila dia tidak henti-henti men4ngis sehingga matanya bengkak dan datang ke upacara pemakam4n dalam keadaan lesu.

Bird lari sambil menangis, kawan2 panik, kejar untuk pujuk

Sepanjang berlangsungnya upacara tersebut, ramaiyang risau akan keadaan Bird hinggakan mereka sentiasa berjaga-jaga dan mengawasi pergerakan lelaki tersebut.

Namun tiba-tiba difahamkan, Bird berlari keluar dewan sambil menangis, membuatkan semua rakan-rakan panik dan mengejar lelaki tersebut, risau akan keadaannya.

Kawan-kawan semua jaga, lindung Bird

Nangis sorang2 kat tempat sunyi…

Melihat video-video yang tular dikongsi, ramai sebak melihat betapa agungnya cinta Bird kepada Tangmo. Meski mendi4ng telah tiada, namun kasih sayangnya tetap jelas terpancar dan rasa kehilangan kuat ditunjukkan..

Upacara pemak4man Tangmo tiga hari

Bangkok: Kira-kira 1,000 orang hadir ke upacara doa pengebvmian pelakon Thailand, Tangmo Nida yang akan berlangsung tiga hari sehingga esok di sebuah ger3ja di sini.

Upacara yang dibuat besar-besaran itu turut ditayangkan secara langsung menerusi YouTube dan Facebook ger3ja berkenaan.

Tempahan tempat duduk dalam rumah ibadat itu juga sudah penuh.

Ger3ja terbabit mampu memuatkan 3,000 tetamu, namun dikurangkan kapasitinya untuk upacara berkenaan.

Hanya 1,000 dibenarkan masuk setiap hari bagi mematuhi arahan penjarakan fizikal.

“Kita semua tahu bahawa Nida adalah anak kesayangan Tuhan. Tuhan sudah mengatur sebuah tempat buat anaknya ini di syurga,” demikian mesej pihak ger3ja itu dalam sebuah hantaran.

Selain keluarga, upacara itu turut dihadiri ramai kenalan artis serta penggiat industri hiburan.

Ia dianjurkan pengurus artis Supachai Sriwichit dan pelakon Patcharapa Aum Chaichua.

Dalam pada itu, ketua penyiasat kem4tian pelakon itu, Jirapat Phumjit berkata, mereka akan mengambil masa empat minggu untuk mencapai penyelesaian kes berkenaan.

Menurutnya, polis masih menunggu maklumat lanjut sebelum menutup kes berkenaan. Ia termasuk keputusan bedah siasat dari hospital-hospital di Siriraj dan Hospital Awam Polis, saksi-saksi dan bahan bukti lain.

Semalam, Bangkok Post melaporkan bed4h siasat tidak menemui kesan gigi patah atau kecedera4n kepala pada mayat Tangmo yang lem4s selepas terjatuh dari bot laju di Sungai Chao Phraya di Nonthaburi, 24 Februari lalu.

Perkara itu dimaklumkan doktor daripada Institut Perubatan Forensik (IFM) Hospital Besar Polis yang melakukan proses bedah siasat.

SUMBER:https://redaksi.com/

Ibu Tangmo Pengs4n Tiba Tiba Depan Wartawan Dan Polis. Selepas Itu Netizen Bongkar Apa Yg Ibu Tangmo Dah Buat Sebenarnya

Upacara pemak4man pelakon terkenal Thailand, Tangmo Nida akan berlangsung pada hari Jumaat (hari ini) hingga Ahad iaitu pukul 6.30 petang hingga 8.30 malam.

Saudara dan kenalan diberi peluang memberi penghormatan terakhir sebelum dibawa ke Ger3ja Liberty Bangkok untuk acara pemba karan ma yat.

Di kala orang sibuk mengadakan persiapan upacara pemak3man, ada satu dakw3an yang kurang enak didengar mengenai ibu mendi3ng.

Ibu Tangmo iaitu Panida Siriyudthayothin mend3kwa dia pengsan kerana tertekan dengan soalan-soalan yang diajukan oleh wartawan mengenai insiden yang menimpa anak perempuannya itu.

Namun ramai yang mend3kwa Panida hanya ‘pura-pura’ pengsan di hadapan orang ramai dan pihak polis.

Hal ini kerana, ada netizen mend3kwa melihat Panida keluar membeli-belah dengan memakai jam tangan milik Tangmo.

Susulan daripada itu, Panida menafikan dakwa4n dia ‘pura-pura’ pengsan, dakw4nya lagi, dia benar-benar mengalami anxiety dan tekanan.

Tidak terhenti di situ, ada juga dakwaan mengatakan Panida telah ‘pindah’ ke rumah Tangmo dan mengambil barangan berharga milik anak perempuannya itu. Panida bagaimanapun menafikan dakwa4n tersebut.

Dakw4nya lagi, dia sendiri tidak berani tinggal di rumah tersebut kerana anak dan bekas suaminya telah meningg4l dunia.

Foto: Amena (rakan baik Tangmo) di persiapan upacara pemak4man

Jika diikutkan, upacara pemak4man Tangmo Nida yang berlangsung bermula hari ini hingga Ahad terbuka kepada keluarga, saudara-mara, rakan-rakan, media, para peminat dan orang awam tetapi disebabkan situasi pand3mik, muatan di Ger3ja Methodist dihadkan kepada 1,500 orang sahaja.

Jadi ramai dalam kalangan peminat dan orang awam tidak berkesempatan memberi penghormatan terakhir buat pelakon berusia 37 tahun ini.

Oleh hal demikian, pihak yang bertanggungjawab memutuskan supaya upacara pemakam3n tersebut disiarkan secara live stream untuk tontonan para peminat.

Sementara di Instagram teman lelaki Tangmo iaitu Bird dan rakan baik mendi4ng, Amena ada berkongsi beberapa foto persiapan sempena upacara pemakaman yang akan berlangsung bermula hari ini hingga Ahad.

Menerusi gambar dan video yang dikongsikan, kawasan ger3ja tersebut dihiasi dengan dekorasi bertemakan warna putih.

Turut dihiasi dengan bunga mawar sementara di tengah-tengah terdapat gambar mendi4ng Tangmo.

Berikut merupakan link dan saluran Youtube yang boleh anda layari untuk menonton live stream upacara pemak4man Tangmo Nida.

LIVE:

Sumber: The Thaiger, Komchadluek, Sanook, Youtube CJConnect  via Oh Bulan

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://r-s7.com/